شهردار کلان شهر شیراز در نشست خبری تشریح اقدامات صورت گرفته در روایت امید خبر داد :

رونمایی از ۵۰۰ طرح قابل افتتاح و کلنگزنی در دهه فجر انقلاب

بامداد خبر:اسدی با بیان اینکه شهرداری در این شرایط سخت هیچ پروژه ای را متوقف نکرده است، گفت: شهرداری امروز بار و جور دستگاه های اجرایی بسیاری را به دوش می کشد، اگر بخواهیم معطل سایر دستگاه ها باشیم باید بسیاری از پروژه ها را رها کنیم، امید ما به خداوند است، پشتوانه ما ۱۳ […]

بامداد خبر:اسدی با بیان اینکه شهرداری در این شرایط سخت هیچ پروژه ای را متوقف نکرده است، گفت: شهرداری امروز بار و جور دستگاه های اجرایی بسیاری را به دوش می کشد، اگر بخواهیم معطل سایر دستگاه ها باشیم باید بسیاری از پروژه ها را رها کنیم، امید ما به خداوند است، پشتوانه ما ۱۳ هزار پرسنل شهرداری است کار ها را به پیش می بریم، بر اساس نیاز های شهر و ردیف های بودجه کار را پیش می بریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمد حسن اسدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کمیسیون های شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، در خصوص اعلام ویژه برنامه های دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: مانند روال همیشگی و رسالت شهرداری در برابر مردم یک سری طرح ها و پروژه ها در این دوره به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با تصریح اینکه در این ایام ۲۱ هزار و ۷۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاحیه بوده و ۳۶ هزار و ۷۷۰ میلیارد آغاز کلنگ زنی بوده است، اضافه کرد: اگر به ما بگویند برای هر روز پروژه برای افتتاح داشته باشید این اتفاق می تواند رقم بخورد.

شهردار کلان شهر شیراز عنوان کرد: کار خود را در چهار الی پنج بسته قابل ارائه جمع بندی کرده ایم، حدود ۵۰۰ طرح و پروژه را داریم، ویژگی های پروژه این است که اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام است، هیچ توقفی در پروژه ها نداریم، شهرداری حتی یک پروژه نیمه تمام ندارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در این شرایط سخت هیچ پروژه ای را متوقف نکرده است، شهرداری امروز بار و جور دستگاه های اجرایی بسیاری را به دوش می کشد، اگر بخواهیم معطل سایر دستگاه ها باشیم باید بسیاری از پروژه ها را رها کنیم، امید ما به خداوند است، پشتوانه ما ۱۳ هزار پرسنل شهرداری است کار ها را به پیش می بریم، بر اساس نیاز های شهر و ردیف های بودجه کار را پیش می بریم.

اسدی تصریح کرد: ابر پروژه هایی را در دهه فجر تقدیم می کنیم، از نظر تحول عمرانی شیراز در یک پیشرفت خوبی قرار خواهد گرفت، جهش شهرسازی و خدمات شهری و ساماندهی ها و غیره را برای سال آینده مد نظر قرار داده ایم.

وی به اهداف کنگ زنی ها اشاره و بیان کرد: کاهش بار ترافیک، تردد راحت تر، اصلاح نقاط حادثه خیز، در حوزه خدمات شهری، ساماندهی مشاغل مزاحم، تامین آب، جلوگیری از فرسایش سواحل رودخانه ها، در حوزه گردشگری، ورزشی و فرهنگی افزایش سرانه ورزشی و گردشگری، از جمله اهداف ما از افتتاح پروژه ها است.

شهردار شیراز در خصوص کمربندی شیراز ابراز کرد: ایمنی شهر یکی از اهداف ما است، بسیاری از کارهای کمربندی شیراز انجام شده است، در بخش مترو نیز شهرداری در بخش دو لاین را افتتاح خواهد کرد، در بخش فرهنگی جشن های مختلف را برگزار خواهیم کرد، داشت، برگزاری مسابفات فرهنگی و ورزشی و تجلیل از خانواده شهدا را خواهیم داشت، آذین بندی و فضا سازی سطح شهر و برپایی غرفه ها را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد داشتیم و حدود ۹ هزار میلیارد تومان هزینه کردیم، کمتر از ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده ایم، ۹۰۰ قرارداد بسته ایم که با مقیاس معاملات عمده است.