شهردار منطقه ده شهرداری شیراز در سلسله نشست های روایت امید :

افتتاح و کلنگزنی ۱۲۷۸ میلیارد تومان پروژه در دهه مبارک فجر

بامداد خبر:شهرام سبزیان فرد شهردار منطقه ده شهرداری شیراز در سلسله نشست های روایت امید گفت: در دهه فجر در منطقه ده شهرداری شیراز ۱۲۷۸ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگزنی خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، سبزیان فرد گفت: شهرداری منطقه ده در عرصه جغرافیایی شامل ۱۸ شهرک شمال غرب و […]

بامداد خبر:شهرام سبزیان فرد شهردار منطقه ده شهرداری شیراز در سلسله نشست های روایت امید گفت: در دهه فجر در منطقه ده شهرداری شیراز ۱۲۷۸ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگزنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، سبزیان فرد گفت: شهرداری منطقه ده در عرصه جغرافیایی شامل ۱۸ شهرک شمال غرب و چهار هزارهکتار محدوده خدماتی و ۱۸ هزار هکتار محدوده حریم است که باید  توسط این منطقه صیانت شود.

شهردای منطقه گفت : توسعه عمرانی در منطقه به شکل بزنامه ریزی شده در حال انجام است که این روند توسعه از دوره شهردار قبلی  شروع شده در دو سال اخیر با  شدت بیشتر و نظم کاری بهتر در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد که وقتی توسعه عمرانی  با برنامه ریزی حاصل شود نتیجه اش جذب سرمایه گذاری عمرانی و توسعه متوازن خواهد بود امری که به عنوان یک مطالبه  مورد نظر بوده و در همه شهرک های شمال غرب شیراز رخ داده است.

شهردای منطقه ده با ذکر اینکه پروژه های بزرگ شهرداری شیراز مثل خط سه مترو شیراز و زیرگذرحافظ ، پارک آبی  و آکواریوم شیرازبه عنوان پروژه های مهم شهرداری در منطقه شمالغرب شیراز تعریف شده اند گفت : این پروژه ها منطقه را تحت تاثیر قرار می دهند  و همه در حال انجام هستند .

سبزیان فرد یادآور شد که پروژه های منطقه درچند بازه زمانی ، دهه فجر امسال و روز شیراز و هفته دولت سال اینده به بهره برداری خواهند شد .

وی گفت در ۱۲ ماه گذشته ۴۱ هزار تن آسفالت توسط پیمانکاران منطقه در همه شهرک ها انجام شده که فعالیت های انجام شده باعث ایجاد امید در مردم شده و نگرش آنها را  نسبت به اقدامات انجام شده را تحت تاثیر قرار داده است .

سبزیان‌فرد افزود: بودجه محرومیت‌زدایی منطقه ۱۰ به ۴۶ میلیارد تومان است که در قالب هفت پیمان با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دنبال می‌شود و تا پایان ماه جاری پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح منطقه اتمام و به بهره‌برداری خواهند رسید .

شهردای منطقه ده همچنین از انعقاد یک پروژه محرومیت زدایی برای سال آینده با مبلغ ۲۵ میلیارد تومان  خبر داد که پیمانکار پروژه انتخاب و پرژه های محرومیت زدایی ۱۴۰۳ عملا از اسفند ۱۴۰۲  شروع خواهد شد .

سبزیان فرد گفت پروژه های قابل افتتاح شهرداری منطقه ده در دهه فجر سال جاری ۴۵پروژه با سرمایه    ۴۵۹ میلیارد تومان و پروژه های قابل کلنگزنی نیز ۲۷ پروژه با ۸۱۹ میلیارد تومان خواهد بود که در جمع در منطقه ۱۲۷۸ میلیارد تومان پروژه برای دهه فجر ستا جاری تعریف شده است.

 

وی با ذکر اینکه در سال گذشته پروژه های زیرساختی خوبی درسطح منطقه انجام شده گفت :  جدب سه برابری بودجه عمرانی در سال گدشته محقق شده است . وی یاد آور شدکه بودجه عمرانی سال جاری  ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که ۶۹ درصد جدب عمرانی داشته  وبرای سال اینده  نیزدرخواست ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی ارایه شده است.

شهردای منطقه ده پروژه های قابل افتتاح  منطقه را شامل پارک  سه هکتاری شهید محلاتی در شهرک ارین  وگلنگزنی پارک های انجیره و پارک حیات در گلدشت حافظ و طرح حذف گاردریل محور شیراز سپیدان برشمرد و گفت  این فصا باید به صورت فضای شهری تعریف شود.

وی همچنین  از انجام  تعریض و لوله گذاری مسیر گویم به دوکوهک  خبر داد و گفت پروژه هایی همچون افتتاح حوزچه ارامش شیمی گیاه، نورپردازی مسیر شهید زیانی و پیاده روسازی ها در قصر قمشه به طول بالای یک کیلومتر در شهرک انجیره از پروژه های منطقه است که اکنون این پروژه ها درحال انجام است.

سبزیان فرد با اشاره به تعریض محور دو کوهک به گویم  گفت : فاصله بین شهرک قصر قمشه و مجتمع خلیج فارس در حال پیاده راه سازی است.

شهردای منطقه ده همچنین از طرح اصلاح هندسی ورود و خروج شهرک بزین و شهرک برنامه بودجه خبر داد و گفت این پروژهها در بازگشایی محور های دسترسی در این محدوده تاثیر مثبتی خواهد داشت.