هاجری عضو شورای در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز:

شهرداری و شورای شهر شیراز ستاد انتخاباتی هیچ کس نخواهد شد

بامداد خبر:در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزارشد در نطق پیش از دستور هاجری ریس کمیسیون فرهنگی و عضو شورا باذکر اینکه از امکانات پیش بینی شده شورا و شهرداری همه می توانند استفاده کنند گفت : ولی این که این امکانات […]

بامداد خبر:در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزارشد در نطق پیش از دستور هاجری ریس کمیسیون فرهنگی و عضو شورا باذکر اینکه از امکانات پیش بینی شده شورا و شهرداری همه می توانند استفاده کنند گفت : ولی این که این امکانات در اختیار اشخاص خاصی قرار بگیرد وجود نخواهد داشت و کلیدواژه شورا و شهرداری در بحث انتخابات این است که شورا و شهرداری ستاد انتخاباتی هیچ کس نخواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر: همچنین در صحن علینی شورا در یکصد و چهل و چهارمین جلسه ، درخواست شهرداری شیراز، درخصوص خرید، بومی سازی، تولید، نصب و راه اندازی، استقرار، آموزش و پشتیبانی سامانه جامع و یکپارچه مدیریت منابع انسانی شهرداری شیراز با مبلغ با مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال ، بررسی شد و ضمن تصویب دوفوریت لایحه ، به تصویب رسید .
همچنین نرخنامه خدمات قابل ارائه در آرامستان بهشت احمدی ، ارسالی از کمیسیون های برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا، بررسی و کلیات آن به تصویب رسید. در ادامه این جلسه محمدرضا قائدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به ۳۶ شعبه در شهرهای استان فارس دارد، گفت: شعبه شیراز بزرگترین مجموعه آموزشی دانشگاه آزاد در استان است .
وی اعلام کرد: حدود ۸۰ هزار دانشجو در واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی فارس در حال تحصیل هستند و ۱۵۰۰ نفر هئیت علمی در این مجموعه آموزشی وجود دارد.
قائدی با بیان اینکه حدود ۴۰ مجله علمی پژوهشی در این مرکز آموزشی وجود دارد ، ادامه داد: برخی از این مجلات در حوزه های شهری هستند.
در پایان این جلسه تفاهم نامه مشترک فی مابین مرکز پژوهش های اسلامی شهر شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی شهر شیراز منعقد شد.