رستم زاده شهردار منطقه 9 شهرداری شیراز خبر داد:

آغاز احداث ۱۲۸ هزار مترمربع پیاده رو سازی و مناسب سازی پیاده راه های منطقه در روایت امید

بامداد خبر:شهردار منطقه ۹ شیراز از افتتاح و گلنگ زنی ۲۲ پروژه به ارزش عمرانی یک هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدصالح رستم زاده، در سلسله نشست های روایت امید، در جمع خبرنگاران گفت: ۲۲ پروژه به ارزش عمرانی یک هزار و […]

بامداد خبر:شهردار منطقه ۹ شیراز از افتتاح و گلنگ زنی ۲۲ پروژه به ارزش عمرانی یک هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدصالح رستم زاده، در سلسله نشست های روایت امید، در جمع خبرنگاران گفت: ۲۲ پروژه به ارزش عمرانی یک هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، پیاده رو سازی یکی از پروژه های شاخص در منطقه محسوب می شود، اعتبار تعدادی از این پروژه ها مربوط به هزینه تملک است که معادل ۴۸۸ هزار میلیارد تومان می شود.

شهردار منطقه ۹ شیراز با اشاره به اینکه عملیات احداث ۱۲۸ هزار مترمربع پیاده رو سازی و مناسب سازی پیاده روها آغاز شد و در دهه فجر به مردم اهدا می شود، افزود: بوستان احمدآباد، بوستان گیتی فروز، بوستان صداقت و بوستان ادیب در مجموع به ارزش ۱۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه بوستان علوم و فنون با بحث اختر شناسی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در کنار رودخانه چنارراهدار راه اندازی می شود، افزود: ۲۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش زمین این بوستان است.

رستم زاده اضافه کرد: مراحل اولیه ساخت سالن ورزشی در شهرک امام حسین (ع) در حال انجام بوده و هزینه عمرانی آن ۲۲ میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر اینکه ما در منطقه ۹ عملیات ها را در سه حوزه انجام می دهیم، افزود: یکسری اقدامات در راستای جذب گردشگری فرامنطقه ای هست.
شهردار منطقه ۹ شیراز گفت: در مجموع ۲۴ پروژه با اعتبار ۳۸۸ میلیارد تومان تا روز شیراز کلنگ زنی می شود که در ایام دهه فجر ۱۳ پروژه با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

سیده مریم حسینی عضو و ناظر شورا در منطقه ۹ شهرداری شیراز با اشاره به اینکه دهه فجر و امیدآفرینی آن باید به گونه ای باشد، که باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو باشد، گفت: منطقه ۹ شهرداری شیراز یکی از مناطق مهم و اثرگذار در شهر محسوب می شود و لازم است از نظر اقدامات زیر ساختی رفاهی به جهت استفاده شهروندان احتیاج به توسعه بیشتر آن توجه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه احداث و بهسازی ۱۲۸ هزار مترمربع پیاده رو سازی یک نهضت عمرانی در راستای رضایت مردم محسوب می شود، افزود: در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۴ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در نظر گرفته شد و ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای محرومیت زدایی در سال جاری در نظر گرفته شده است. وی گفت ، سایر نهادها هم باید در راستای رفع محرومیت زدایی، همکاری کنند.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۹ شهرداری شیراز با اشاره به اینکه در راستای ارتقا سطح زندگی مردم این منطقه اقدامات موثری انجام شده است، افزود: رفع محرومیت زدایی در محلات مورد هدف تا سال ۱۴۰۴، طرح محله شناسی در شهرداری منطقه ۹ و اجرای پروژه های اجرایی در حوزه محرومیت زدایی در چهار شهرک مهدی آباد، رضوان، احمدآباد و شهرک سامان از جمله برنامه هایی است که اجرا می شود.