شهردار صدرا خبر داد ؛ 

ارتقا شهرداری صدرا به درجه ۹

 بامداد خبر: دکتر پارسایی شهردار صدرا با اعلام خبر ارتقا درجه شهرداری صدرا گفت: با پیگیری‌های انجام شده در ۳ ماه گذشته و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها، وزیر کشور موافقت خود را با ارتقاء درجه شهرداری صدرا به درجه نه(۹) اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر: […]

 بامداد خبر: دکتر پارسایی شهردار صدرا با اعلام خبر ارتقا درجه شهرداری صدرا گفت: با پیگیری‌های انجام شده در ۳ ماه گذشته و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها، وزیر کشور موافقت خود را با ارتقاء درجه شهرداری صدرا به درجه نه(۹) اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر: مجتبی پارسایی با اشاره به اینکه با موافقت وزیر کشور شهرداری صدرا پس از ۳ سال به رتبه ۹ ارتقاء پیدا کرد، افزود: وزارت کشور شهرداری‌ها را بر اساس شاخص‌های کلی درجه‌بندی می‌کند.
وی بیان کرد: این درجه‌بندی به عنوان شاخصی برای تعیین توسعه یافتگی شهر، میزان اعتبارات عمرانی، تسهیلات دولتی، تامین بودجه تجهیزات و ماشین آلات و موارد دیگر مهم است.
شهردار صدرا با اشاره به اینکه درجه شهرداری‌ها بر اساس توسعه یافتگی از یک تا دوازده است، گفت: در حال حاضر تنها چند کلان شهر دارای درجه ۱۲ هستند.