معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد:

رشد ۱۴۲ درصدی بزرگراه سازی شهری در شیراز

بامداد خبر: معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: اجرای همزمان ۴۴ کیلومتر بزرگراه سازی توسط شهرداری شیراز رشد ۱۴۲ درصدی نسبت به کل مدت پیش از آن را نشان میدهد به گرارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمد امین معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورا و […]

بامداد خبر: معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: اجرای همزمان ۴۴ کیلومتر بزرگراه سازی توسط شهرداری شیراز رشد ۱۴۲ درصدی نسبت به کل مدت پیش از آن را نشان میدهد
به گرارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمد امین معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورا و در گزارش کار پروژه های بزرگ مقیاس شهرداری شیراز از رشد سه برابری بودجه عمرانی پروژه های بزرگ مقیاس در شهرداری درفاصله سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ و تحقق ۶۱درصدی بودجه در ۹ ماه اخیر خبر داد .
وی مجموع قرار دادهای منعقد شده طی ۹ ماهه اول سال جاری را ۷ هزار و ۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد.
امین در خصوص مصوبات شورا به اجرای ۲۴ مصوبه از ۳۶ مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز به صورت صد در صدی خبر داد.
وی توزیع پروژه های عمرانی بزرگ مقیاس در سطح مناطق یازده گانه شهر شیرازرا مناسب ارزیابی و گفت : ۱۰۱ پروژه بزرگ مقیاس در معاونت فنی و سازمان عمران تعریف شده است . وی گفت : از شمال غرب پروژه زیر گذر گویم محدوده جنوب شرق ، پروژه شهید استوار و تقاطعات اجرایی ان و در جنوب بزرگراه امام خمینی در حال اجراست .
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با گفت : در دوره شورای ششم ۴۴ کیلومتر احداث بزرگراه در دستور کار شهرداری قرار گرفته که نشان از شاخص رشد ۱۴۲ درصدی نسبت به کل سنوات شهرداری شیراز دارد.
وی همچنین درخصوص اجرای زیر گذر و تونل ها در دوره فعلی در مقایسه با دوره های قبل گفت : در شورای ششم و شهرداری اجرای ۵ هزار و ۴۷۰ متر زیر گذر و تونل با رشد ۱۳۶ را شاهد هستیم .
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت : تونل شهید خادم الصادق، تونل گلستان و تونل زیر گذر گویم را از جمله این پروژه ها بر شمرد.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز سوم ساختمان مرکزی شهرداری شیراز در تشریح وضعیت پروژه های شهرداری گفت : ۴۰ پروژه مهم و تاثیر گذا داریم که این پروژه ها شامل فرهنگسراها، مراکز فرهنگی و هنری و نمایشی، ساختمان آتش نشانی و مجموعه های تفریحی رفاهی و پارکینگ هستند.