عمليات نوسازي چاه ها در دستور کار آبفا شیراز

بازگشت چاه ۱۰۷ دروازه قرآن با ۳۵ لیتر بر ثانیه به مدار تولید

بامداد خبر: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: عملیات نوسازی وکف شکنی چاه دروازه قرآن که از طریق بودجه عمرانی تامین شده بود به اتمام رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  بهمن بهروزی افزود: چاه ۱۰۷ دروازه قرآن در دهه ۶۰ تا عمق ۱۴۰ متر حفاری شده بود که با […]

بامداد خبر: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: عملیات نوسازی وکف شکنی چاه دروازه قرآن که از طریق بودجه عمرانی تامین شده بود به اتمام رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  بهمن بهروزی افزود: چاه ۱۰۷ دروازه قرآن در دهه ۶۰ تا عمق ۱۴۰ متر حفاری شده بود که با توجه به افت شدید سطح آب و سفره های زیر زمینی از مدار بهره برداری خارج شده بود.
 وی در ادامه گفت: به دلیل موقعیت استراتژیک چاه و نیاز به تامین آب ارتفاعات بالا دست دروازه قرآن و شهرک گلشن نوسازی این چاه در دستور کار قرار گرفت.
 بهروزی اذعان داشت: عملیات نوسازی و کف شکنی تا عمق ۲۷۶ متری ادامه داشت و این چاه با دبی ۳۵ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری گردید. این مقام مسئول افزود: هزینه انجام این عملیات حدود ۱۲ میلیارد ریال از طریق بودجه عمرانی تامین شده است.