ایمانه استاندار فارس در سومین همایش فرصت های سرمایه‌گذاری منطقه‌ای فارس در جهرم :

سرمایه گذاران با خیال راحت  در فارس اقدام به سرمایه گذاری کنند 

بامداد خبر:دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس درسومین همایش  سرمایه گذاری فارس در شهرستان جهرم که با حضور ایت الله دژگام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز ،نمایندگان شهرستان های جهرم فیروز اباد، خفر ، فراشبند و خرامه در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ادارات  استان فارس در شهرستان جهر م برگزار شد […]

بامداد خبر:دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس درسومین همایش  سرمایه گذاری فارس در شهرستان جهرم که با حضور ایت الله دژگام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز ،نمایندگان شهرستان های جهرم فیروز اباد، خفر ، فراشبند و خرامه در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ادارات  استان فارس در شهرستان جهر م برگزار شد به سرمایه گذاران  گفت؛اگر چه ریشه زندگی ما مسایل فرهنگی است، اما تا مساله اقتصاد  درست نشود مشکلات برطرف نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ایمانیه با ذکر اینکه به سرمایه گذاران قول میدهیم در کنار آنها  باشیم و راه را برای فعالیت سرمایه گذاران هموار کنیم  گفت:برای کشور هیچ راهی  بجر فعالیت اقتصادی و جود ندارد.

استاندار فارس در این همایش با ذکر اینکه ،ایجاد اشتغال وظیفه حاکمیت است  افزایش امار طلاق و کاهش ازدواج را ناشی از نگرانی های اقتصادی جوانان در این زمینه بر شمرد.  وی اقدامات خلاقانه مطابق با اقلیم استان را گره گشای مشکلات استان بر شمرد و گفت :به زودی  و با کشف میدانهای جدید انرژی در فارس و با سرمایه گذاری چهار مبلبارد دلاری  به عنوان استان اول انرژی از بوشهر پیشی می گیریم.

ایمانیه با ذکر اینکه بازار  دائمی صنایع دستی در جهرم راه اندازی خواهد شد گفت؛شرایط باید به گونه ای باشد که هنرمندان صنایع دستی دغدغه فروش نداشته باشند.

وی از راه اندازی بازارجه های صنایع دستی در سفارتخانه های ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد .

استاندار فارس در خصوص اصلاح نژاد محصولات زراعی و باغی  گفت،جهرم می تواند یکی از مراکز اصلی در این زمینه باشد.

استاندار فارس با ذکر این که بهره وری میتواند شاخص های اقتصادی را به شکل ویژه ای افزایش دهد  از سرمایه گذاران خواست تا با خیال راحت  در فارس اقدام به سرمایه گذاری کنند.

در پایان این همایش از فعالین بخش اقتصادی و نواوری تجلیل و دستگاه فن اور و تمام اتوماتیک تیراتور با کاربرد در صنایع و ازمایشگاههای فنی رونمایی شد.