افزایش رضایتمندی مشترکین پس از راهاندازی شناسه تائید خدمترسانی در آبفا شیراز
بامداد خبر:رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: راهاندازی شناسه تائید خدمترسانی در آبفا شیراز برای نخستین بار در سطح شرکتهای آب و فاضلاب کشور، ارتقاء سطح خدمترسانی و افزایش رضایت مردم را به همراه داشته است. بهمن بهروزی با اشاره به بهرهگیری از علم و فنّاوری روز در اجرای این شناسه […]
بامداد خبر:رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: راهاندازی شناسه تائید خدمترسانی در آبفا شیراز برای نخستین بار در سطح شرکتهای آب و فاضلاب کشور، ارتقاء سطح خدمترسانی و افزایش رضایت مردم را به همراه داشته است.
بهمن بهروزی با اشاره به بهرهگیری از علم و فنّاوری روز در اجرای این شناسه اظهار داشت: شناسه تائید خدمترسانی در شرکت آبفا خدمتی دیگر از حوزه CRM است.
وی تصریح کرد: با اجرای این شناسه نمونه نظارت آنی و لحظهای تا اتمام کار میسر شده و به افزایش راندمان ارائه خدمت به مشترکین منجر میشود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰