استاندار فارس:

اقدامات دولت و دستاوردهای نظام باید تبیین شود

بامداد خبر:استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم تبیین اقدامات دولت مردمی سیزدهم و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: به نظر می رسد در این زمینه عملکردها ضعیف و ناکافی بوده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه، پنجشنبه در همایش سفیران تبیین در شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب نیز […]

بامداد خبر:استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم تبیین اقدامات دولت مردمی سیزدهم و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: به نظر می رسد در این زمینه عملکردها ضعیف و ناکافی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه، پنجشنبه در همایش سفیران تبیین در شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار شهریورماه امسال رییس جمهور و هیات دولت با ایشان، عملکرد دو ساله دولت را قابل تقدیر و تجمید دانستند اما تاکید کردند که اطلاع رسانی و انعکاس این اقدامات به اذهان مردم به دلیل نارسایی در زبان رسانه‌ای دولت لازم و شایسته نیست.
وی ادامه داد: بهترین راهکار برای انتقال اقدامات انجام شده به جامعه و به ویژه به قشر جوان و نوجوان جهاد تبیین است و باید همه بدانند که در کشور به رغم تحریم ها و فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی چه اتفاقات مبارکی صورت می گیرد.
نماینده عالی دولت در فارس، با اشاره به برگزاری نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضای ایران در شیراز افزود: در این کنگره میهمانان و شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف دنیا حضور داشتند که همگی اقدامات و کارهای انجام شده در زمینه پیوند کبد در شیراز را مورد تجمید قرار داده و ستودند.
دکتر ایمانیه افزود: علیرغم همه فشارها و تحریم ها شاهد هستیم که طی پنج سال گذشته تاکنون، بیشترین تعداد پیوند کبدی که در یک بیمارستان در کل دنیا می توانسته انجام شود مربوط به شیراز و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا بوده است.
وی اظهار کرد: علاوه بر این، امروز تعداد قابل توجهی از دانشجویان خارجی در استان فارس و دیگر نقاط کشور مشغول تحصیل هستند و سالانه تعداد زیادی بیمار از سراسر دنیا برای مداوا به مرکز درمانی کشورمان و به ویژه فارس و شیراز مراجعه می کنند.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رفتاری که امروز از سوی رژیم صهیونیستی در مواجه با سیستم های درمانی و بیمارستان ها شاهد هستیم نفرت آور و وحشیانه است و این رژیم به شکل عامدانه بیمارستان ها و مراکز درمانی را بمباران می کند که این کار مورد انزجار هر آزاده ای در جهان است.