برای اولین بار در سطح کشور با همراهی سازمان بسیج هنرمندان و فرهنگیان فارس انجام می شود:

راه اندازی خانه هنر معلم و دفتر هنری ویژه معلمان و فرهنگیان فرهیخته استان فارس 

بامداد خبر:سازمان بسیج هنرمندان استان فارس در راستای سازماندهی و ساماندهی منظم و هدفمند برنامه های هنری اقشار مختلف بسیج با پشتیبانی و همراهی دانشی، مهارتی انجمن های تخصصی هنری ده گانه خود برای اولین بار در سطح کشور اقدام به راه اندازی خانه هنر معلم و دفتر هنری ویژه معلمان و فرهنگیان فرهیخته استان […]

بامداد خبر:سازمان بسیج هنرمندان استان فارس در راستای سازماندهی و ساماندهی منظم و هدفمند برنامه های هنری اقشار مختلف بسیج با پشتیبانی و همراهی دانشی، مهارتی انجمن های تخصصی هنری ده گانه خود برای اولین بار در سطح کشور اقدام به راه اندازی خانه هنر معلم و دفتر هنری ویژه معلمان و فرهنگیان فرهیخته استان فارس می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر دکتر سید مصطفی موسوی مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای سازماندهی و ساماندهی منظم و هدفمند برنامه های هنری اقشار مختلف بسیج با پشتیبانی و همراهی دانشی، مهارتی انجمن های تخصصی هنری ده گانه خود برای اولین بار در سطح کشور اقدام به راه اندازی خانه هنر معلم و دفتر هنری ویژه معلمان و فرهنگیان فرهیخته استان فارس می‌کند.
وی، هنری را ستودنی و ارزشمند دانست که از عناصر تعهدگونه و پیام های تربیت محور و سازنده برای رشد و ارتقاء بشریت برخوردار باشد؛ هنری که وسیله خدمت به نجات بشریت است و نه ابتذال و بی بندباری و ابزاری برای وصول اهداف پلید بیگانگان.
به گفته موسوی، برای حفظ تمامیت و جامعیت نگرش مبتنی بر دین مداری و ارتقاء نظام فرهنگی اجتماعی مبتنی بر شریعت و دین، هنر می تواند نقشی بی بدیل و ارزشمند ایفا کند و با این نگرش تشویق و ترغیب هنرمندان متعهد جامعه و پرورش و ارتقاء ایشان بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس تصریح کرد: این مهم با پیروزی انقلاب اسلامی فصلی نو را آغاز کرد و ریشه های مختلف هنری اعم از سینما، تلوزیون و رادیو و … را دگرگون کرد و جلا و نقش موثر و انسان ساز به خود گرفت.
وی با بیان اینکه معلمى که خود را شناخته و از نقش خویش در هستى و اجتماع آگاه است، مى تواند نیروهاى آگاه و مفیدى را تربیت کند که آینده کشور، ملت و جهان را تضمین نماید، ادامه داد: معلم هنرمند با ابزاری ارزشمند به نام هنر می تواند در نقش آفرینی موثر در ساخت ایرانی آباد و پویا صدچندان موثر باشد.
موسوی در پایان گفت:در گام اول فراخوان ثبت نام گروه آوازی (کُر) ایران قوی ویژه معلمان نواحی ۴ گانه آموزش و پرورش شیراز برگزار گردید که مهلت ثبت نام از ۲۷ شهریور الی ۷ مهرماه ۱۴۰۲ می باشد، علاقه مندان جهت ثبت نام مشخصات خود ( نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و شماره تماس مجازی) را به شماره تماس ذیل۰۹۱۷۳۳۴۰۲۴۹ در ایتا ارسال نمایند.