بازدید مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس از تصفیه خانه های فاضلاب شماره ۲ شیراز و غرب صدرا

بامداد خبر: مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس از تصفیه خانه های فاضلاب شماره ۲ شیراز و غرب صدرا بازدید داشت. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، فرهنگ دیانت، مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس به همراه معاون فنی و امور حسابرسی دیوان محاسبات استان فارس و هیئت همراه با بهمن بهروزی، مدیرعامل و […]

بامداد خبر: مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس از تصفیه خانه های فاضلاب شماره ۲ شیراز و غرب صدرا بازدید داشت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، فرهنگ دیانت، مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس به همراه معاون فنی و امور حسابرسی دیوان محاسبات استان فارس و هیئت همراه با بهمن بهروزی، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران آبفا شیراز از تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز و غرب صدرا بازدید داشتند.
مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس از اقدامات آبفا شیراز تقدیر کرد و اظهار داشت: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز از مدیران توانمند است و از عملکرد آبفا شیراز رضایت داریم.

فرهنگ دیانت با اشاره به نظارت دیوان محاسبات بر عملکرد سازمان ها و ارگان ها گفت: خدمت به مردم بالاترین سطح توفیق است و شرکت آب و فاضلاب شیراز در این مهم موفق بوده است.

در این بازدید رئیس هیئت مدیره  و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز به ارائه گزارشی از سیمای کلی فاضلاب در کلانشهر شیراز پرداخت و گفت: در شیراز ۵۴۸ هزار انشعاب فاضلاب به شبکه وصل است و حدود ۶۸ درصد مردم از شبکه جمع آوری برخوردار هستند.

این مقام مسئول افزود: تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز هم اکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است.بهمن بهروزی از اجرای ۳ مدول دیگر جهت تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه خبرداد و گفت: با اجرای این ۳ مدول و تکمیل تصفیه خانه، ۱۵۰ هزار متر مکعب فاضلاب تصفیه خواهد شد.وی اذعان داشت: تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز از محل اعتبارات بانک جهانی و با تاسیسات تولید داخلی تامین می شود.
گفتنی است پکیج تصفیه خانه فاضلاب غرب صدرا نیز مورد بازدید قرار گرفت و در خصوص احداث تصفیه خانه جدید غرب صدرا تبادل نظر شد.