مشارکت شهرداری منطقه ۴ شیراز در صرفه جویی برق

روشنایی باغ جنت بهینه سازی شد

بامداد خبر:شهردار منطقه چهار شیراز از اجرای طرح بهینه سازی مصرف برق در باغ بزرگ جنت خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، حسام الدین اسدزاده اظهار داشت: طرح بهینه سازی مصرف برق در راستای صرفه جویی و مناسب سازی و بهسازی روشنایی باغ جنت اجرایی شده است. وی با بیان این مطلب که […]

بامداد خبر:شهردار منطقه چهار شیراز از اجرای طرح بهینه سازی مصرف برق در باغ بزرگ جنت خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، حسام الدین اسدزاده اظهار داشت: طرح بهینه سازی مصرف برق در راستای صرفه جویی و مناسب سازی و بهسازی روشنایی باغ جنت اجرایی شده است.
وی با بیان این مطلب که بر اساس این طرح که ۴۵۰ چراغ جدید کم مصرف ال.ای.دی جایگزین چراغ های پرمصرف شد ، تصریح کرد: برای اجرای طرح بهینه سازی مصرف برق بیش از ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده که علاوه بر تقویت روشنایی باغ بزرگ جنت در شب، نسبت به بهینه سازی مصرف برق نیز اقدام گردیده است.
شهردار منطقه چهار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات صورت گرفته در باغ جنت اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال طرح های بهسازی، کف فرش و سنگ فرش آغاز شده که در پی آن اجرای رمپ و بهسازی سنگ فرش کف و ارتقای نورپردازی معابر در این باغ بزرگ در حال اجرا است.
وی افزود: همچنین اجرای عملیات سندبلاست دیواره های باغ جنت با هدف ایجاد زیبایی بصری، رفع ناهمواری ها و احداث رمپ و رفع اختلاف ارتفاع در محدوده باغ جنت وتشویق خانواده ها به استفاده از محیط پارک و ایجاد محیط دلنشین جهت استفاده شهروندان از دیگر پروژه های درحال اجرای باغ جنت است.
اسدزاده گفت: پروژه تعویض وسایل بازی کودکان وکفپوش های زمین بازی کودکان ، در سال جاری با هزینه بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال است. لازم به ذکر است پیش بینی زمین بازی کودکان در مکان دیگری از باغ شده که در حال احداث می باشد.
شهردار منطقه چهار شیراز بیان کرد: ساخت زمین فوتبال و والیبال ساحلی نیز با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که تا کنون خاکبرداری و شناژ بندی ، ستون گذاری آن به اتمام رسیده است.
اسدزاده گفت: در باغ جنت در راستای ایجاد زیرساخت ها بهسازی واحداث آبنمای موزیکال با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال و راه اندازی و به روز رسانی تاسیسات آب‌نماها در حال بررسی و اجرا در سال جاری است.
وی گفت: اجرای مسیر دوچرخه سواری باغ جنت به اعتبار ۲ میلیارد ریال ،ساخت اتاق مدیریت زمین ورزشی فوتبال ساحلی به همراه رختکن وسرویس بهداشتی به اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در محل زمین فوتبال ساحلی و تکمیل دیوارگذاری باغ جنت وشروع کف فرش بیرونی باغ جنت به اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در سال جاری، به همراه اجرای مسیر دوچرخه سواری وخط کشی زمین های ورزشی ورنگ آمیزی نرده های ورودی پارکینگ با مبلغ کلی پروژه بالغ بر ۳ میلیارد ریال از طرح هایی است که شهرداری منطقه چهار اجرای آن را در دستور کار خود قرار داده است.