مزایده املاک مازاد شرکت مخابرات ایران برگزار می شود

بامداد خبر: شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد مخابرات در قالب مزایده سراسری ب – ۱۴۰۲ اقدام کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص آغاز فرایند برگزاری مزایده سراسری  ب […]

بامداد خبر: شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد مخابرات در قالب مزایده سراسری ب – ۱۴۰۲ اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص آغاز فرایند برگزاری مزایده سراسری  ب -۱۴۰۲ در روزهای پیش رو، به اطلاع عموم مشتریان و ذی نغعان می رساند ، انتشار خبر مزایده فوق الذکر ، بابت برگزاری ” مزایده  ب -۱۴۰۲ ، فروش املاک غیرمولد شرکت مخابرات  ”  با هدف تامین نقدینگی برای  تایمن و پرداخت مطالبات بازنشستگان،  پیشرفت طرح نجما و توسعه شبکه مناطق مخابراتی در سراسر کشور برگزار می شود.

گفتنی است این مزایده بر اساس مصوبه هیات مدیره نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد و غیر مولد در سراسر کشور  با عنوان ، مزایده سراسری املاک ب -۱۴۰۲ برگزار می شود.

مشتریان املاک و ذی نفعان مزایده،می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲۴ الی ۱۴۰۲/۰۶/۰۵نسبت به دریافت اسناد اقدام کنند . آخرین مهلت تحویل پاکات ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ و تاریخ بازگشایی پاکات ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ است .

مشتریان املاک و ذی نفعان مزایده، می توانند اطلاعات مزایده از اینجا دریافت کنند/ مخابرات منطقه فارس