دومین دور از سفرهای شهرستانی دکتر ایمانیه:

شهر جهانی منبت، مقصد شصت و سومین سفر استاندار فارس

بامداد خبر:دکتر ایمانیه در قالب شصت و سومین سفر شهرستانی خود و همچنین حضور در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری شمال فارس، به شهرستان آباده سفر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه که بامداد امروز در قالب دومین دور سفرهای شهرستانی خود عازم شهرستان آباده شده بود، دقایقی […]

بامداد خبر:دکتر ایمانیه در قالب شصت و سومین سفر شهرستانی خود و همچنین حضور در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری شمال فارس، به شهرستان آباده سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه که بامداد امروز در قالب دومین دور سفرهای شهرستانی خود عازم شهرستان آباده شده بود، دقایقی پیش وارد این شهرستان شد و مورد استقبال رسمی میثم خداداد فرماندار و سایر مسئولین شهرستان قرار گرفت.
 دکتر ایمانیه در بدو ورود به شمالی ترین شهرستان استان فارس، با حضور در گلزار شهدای شهر آباده، ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
 بازدید از برخی کارخانه‌های کاشی و سرامیک، بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن، افتتاح فرمانداری ویژه آباده و شرکت در شورای اداری شهرستان، دیدار با برخی از مردم شهرستان و شرکت در اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شمال فارس از جمله برنامه‌های مهم سفر یک روزه نماینده عالی دولت در فارس به شهرستان آباده است.