در راستای خدمت‌رسانی به مردم شیراز و مسافران محور توریستی جاده سپیدان و یاسوج

باغ تالار پذیرایی و رستوران بیرون بر “خودمون” افتتاح شد

بامداد خبر: احمد کاظمی مدیر باغ تالار پذیرایی، کافه‌رستوران و بیرون بر “خودمون “گفت؛ این باغ رستوران  در ابتدای جاده آرین از طرف کمربندی شمال شیراز و در یک منطقه خوش‌آب‌وهوا و در مسیر دسترسی به جاده توریستی شمال غرب شیراز به قلات، سپیدان و یاسوج قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، وی […]

بامداد خبر: احمد کاظمی مدیر باغ تالار پذیرایی، کافه‌رستوران و بیرون بر “خودمون “گفت؛ این باغ رستوران  در ابتدای جاده آرین از طرف کمربندی شمال شیراز و در یک منطقه خوش‌آب‌وهوا و در مسیر دسترسی به جاده توریستی شمال غرب شیراز به قلات، سپیدان و یاسوج قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، وی گفت؛ ده سال است که در این حوزه فعال هستیم و در این مجموعه علاوه بر خدمت‌رسانی به همشهریان عزیزی که دوست دارند یک شب پرشورونشاط را با موسیقی‌های محلی شیرازی، لری و بوشهری در یک محیط سرسبز و خانوادگی تجربه کنند آماده ارائه خدمت در سطح بالا و خدمات عالی  به مسافرانی است که قصد دارند از کمربندی شمال شیراز به سمت شمال غرب و جنوب طی مسیر کنند.

وی همچنین بر ظرفیت توریستی این باغ رستوران( خودمون) در جذب گردشگران استان‌های جنوبی و گردشگران کشورهای حوزه جنوبی خلیج‌فارس اشاره کرد و افزود؛ در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد فضای اقامتی در کنار مجموعه در جهت توسعه خدمت‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران شهرتاریخی توریستی شیراز هستیم.

مدیر این باغ تالار با ابراز خرسندی از رویکرد دولت جدید در تسهیل اخذ مجوزهای کسب‌وکار در جهت رونق اقتصاد شهر شیراز گفت، همه مجوزهای لازم اخذ شده و همکاری مناسبی با ما صورت‌گرفته که جای قدردانی دارد.

وی همچنین با ذکر این که هر شب در این مجموعه توریستی پذیرایی موسیقی به شکل زنده با خواننده و نوازنده ارائه خدمت می‌کند گفت؛  مجموعه در سه بخش باغ تالار پذیرایی؛ کافی‌شاپ و فست‌فود و بخش بیرون بر فعال است. وی همچنین با ذکر این که در این مجموعه غذاهای سنتی و کبابی اصل و پایه منوی رستورانی را تشکیل می‌دهد از ارائه غذاهای فست‌فودی به دلیل علاقه مشتریان خبر داد از منوی کامل کافی‌شاپ مجموعه در سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد و عرقیات سنتی شیراز در این مجموعه خبر داد.

کاظمی در مورد کیفیت مجموعه از کیفیت محیط، کیفیت غذا و کیفیت ارائه خدمات به‌عنوان منشور اصلی و اساسی  نام برد و گفت هدف ما مشتری‌مداری و جذب رضایت شهروندان و همشهریان عزیز شیرازی و گردشگرانی است که از هر نقطه‌ای از دنیا و کشور به شیراز آمده‌اند است.

وی گفت، در جهت ایجاد امکان اقامت مسافری و استفاده از مجموعه به شکل بوم‌گردی نیز برنامه‌هایی داریم که در دست اقدام است. وی امکانات پذیرایی این مجموعه را در ۱۵۰ نفر با ۳۰ آلاچیق و یک سالن ۱۳۰ متری وی ای پی جهت برگزاری جشن‌های تولد و مراسم خانوادگی ذکر کرد.

وی با دعوت از مردم شیراز برای حضور در این مجموعه تفریحی پذیرایی ابراز امیدواری کرد که مجموعه پذیرایی گردشگری(خودمون) بتواند اوقات شاد و مفرحی را در راستای پر کردن اوقات فراغت مسافرین، گردشگران و مردم خوب شیراز  ایجاد کند.