رام‌های قطار راه‌آهن اراک در اربعین امسال ۱۰۰ درصد افزایش یافت

اراک – محمدرضا قربانی مدیرکل راه‌آهن اراک از افزایش  ۱۰۰ درصد ی تعداد رام‌های قطار اربعین امسال نسبت به مدت مشابه برای خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خبر داد .  وی گفت : ۴۸۴ رام قطار در اربعین امسال برای جابه‌جایی و خدمت‌رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) به ایستگاه کرمانشاه و خرمشهر پیش‌بینی […]

اراک – محمدرضا قربانی مدیرکل راه‌آهن اراک از افزایش  ۱۰۰ درصد ی تعداد رام‌های قطار اربعین امسال نسبت به مدت مشابه برای خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خبر داد .

 وی گفت : ۴۸۴ رام قطار در اربعین امسال برای جابه‌جایی و خدمت‌رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) به ایستگاه کرمانشاه و خرمشهر پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: ۲۵۶ رام قطار وظیفه جابه‌جایی زائران ابا عبدالله الحسین(ع) را در این مدت از ایستگاه تهران، قم، مشهد و اراک به ایستگاه کرمانشاه و برعکس را برعهده دارند.

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: ۲۲۸ رام قطار نیز برای جابه‌جایی زائران در ایام اربعین از ایستگاه اراک به ایستگاه خرمشهر و استان خوزستان و برعکس پیش‌بینی شده است.

قربانی خاطرنشان کرد:خدمت‌رسانی راه‌آهن اراک به زائران ابا عبدالله الحسین در اربعین امسال از امروز ۱۶ تا ۳۰ مهر ادامه می‌یابد.

مدیرکل راه‌آهن اراک افزود: در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران ۲ موکب در ایستگاه کرمانشاه مستقر شده و در هر وعده چهار هزار غذا پخت و پخش می‌شود.

قربانی تجهیز نمازخانه ایستگاه کرمانشاه، فیروزان و سایر ایستگاه های راه‌آهن اراک برای استقبال و خدمت‌رسانی به زائران را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

وی ادامه داد: اورژانس و آتش‌نشانی نیز برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در ایستگاه کرمانشاه راه‌آهن اراک مستقر و گروه های کشیک این اداره‌کل در روزهای اربعین به صورت شبانه‌روزی فعال شده است.

حوزه راه‌آهن اراک شامل ۴۴۱ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم, مرکزی, لرستان, همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را تحت پوشش دارد.