فرماندار شهرستان شیراز خبر داد:

طرح ضربتی مبارزه با بیماری سالک در حال اجراست

بامداد خبر:در پی مشاهده مواردی از بیماری سالک در مناطقی از شهر شیراز جلسه هماهنگی پیشگیری و مبارزه با بیماری سالک در مناطق مشاهده شده به ریاست لطف اله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز و حضور جمعی از مدیران دستگاه های متولی در محل فرمانداری شیراز تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در […]

بامداد خبر:در پی مشاهده مواردی از بیماری سالک در مناطقی از شهر شیراز جلسه هماهنگی پیشگیری و مبارزه با بیماری سالک در مناطق مشاهده شده به ریاست لطف اله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز و حضور جمعی از مدیران دستگاه های متولی در محل فرمانداری شیراز تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در پی مشاهده مواردی از بیماری سالک در مناطقی از شهر شیراز جلسه هماهنگی پیشگیری و مبارزه با بیماری سالک در مناطق مشاهده شده به ریاست لطف اله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز و حضور جمعی از مدیران دستگاه های متولی در محل فرمانداری شیراز تشکیل شد.
لطف اله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز با تاکید بر اجرای هرچه سریع تر پاکسازی و نظافت کامل و دقیق محلات از سم پاشی و ضد عفونی عمومی در محلاتی که بیماری سالک در آن دیده شده خبر داد و مدیریت پسماند شهری شهرداری شیراز مامور  اجرای طرح ضربتی جمع آوری زباله و نخاله و ضایعات ساختمانی در سطح این محلات شد.
فرماندار شیراز گفت : برای کنترل و ریشه کنی سریع و دقیق این بیماری نیازمند آموزش و آگاه سازی مردم
نسبت به نحوه پیشگیری از ابتلا به این بیماری و همچنین سیر درمان آن در مراکز درمانی داریم که این امر در مراکز درمانی در حال اجراست.
فرماندار شیراز خاطر نشان کرد :
دارو و درمان بیماران مبتلا به سالک رایگان است.
وی در ادامه بیان داشت :کار بیماریابی در خصوص مبارزه با بیماری سالک با دقت و جدیت در حال پیگیری و اجراست.
در پایان جلسه مرکز بهداشت شهرستان شیراز مامور تهیه و ارائه طرح ضربتی مبارزه با این بیماری در کلیه مناطق احتمالی شهرستان و تعریف تکالیف کلیه سازمان ها و ادارات ذیربط ظرف مدت ۱۰ روز شد.

زخم سالک بر چهره فارس