جذب ۲۰ هزار حامی در ماه رمضان امسال

بامداد خبر:در ماه مبارک رمضان امسال ۲۰ هزار و ۲۲ حامی جدید به جمع حامیال استان پیوستند.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس،۲۰ هزار و ۲۲ حامی جدید در ماه مبارک رمضان امسال به کل حامیان استان اضافه شدند که در اولین مرحله ، ۶۰۰ میلیون تومان به حساب […]

بامداد خبر:در ماه مبارک رمضان امسال ۲۰ هزار و ۲۲ حامی جدید به جمع حامیال استان پیوستند.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس،۲۰ هزار و ۲۲ حامی جدید در ماه مبارک رمضان امسال به کل حامیان استان اضافه شدند که در اولین مرحله ، ۶۰۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز نمودند..
موصلی افزود: جذب حامیان نیکوکار در ماه مبارک، از طریق ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار و عمدتا در شبهای قدر و در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) اتفاق افتاد.
او با ابراز قدردانی از خیران و نیکوکارانی که در این طرح همواره در کنار امداد فارس بودند؛ اضافه کرد: در حال حاضر ۱۴۵ هزار و ۸۰۹ حامی، حمایت از ۳۴ هزار و ۱۵۸ فرزند معنوی خود را بر عهده دارند.
مدیرکل امداد فارس ادامه داد: حامیان از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان به حساب فرزندان خود واریز کردند. همچنین در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به فرزندان معنوی خود ارائه می دهند.
موصلی در پایان عنوان کرد: خیرین و نیک اندیشان می‌توانند در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir راه‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین را مشاهده کرده و با انتخاب فرزند معنوی خود، در این کار خیر سهیم باشند.