در ماه مبارک رمضان امسال انجام شد

توزیع و طبخ بیش از ۱ میلیون ۷۰۰ پرس غذای گرم و بسته غذایی در بین نیازمندان

بامداد خبر:در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بسته غذایی، غذای گرم و افطاری ساده با همت خیرین استان بین نیازمندان توزیع شد.  به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛   مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به مشارکت خوب خیرین استان و همکاری و همیاری آنان در تمامی پویش […]

بامداد خبر:در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بسته غذایی، غذای گرم و افطاری ساده با همت خیرین استان بین نیازمندان توزیع شد.
 به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛   مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به مشارکت خوب خیرین استان و همکاری و همیاری آنان در تمامی پویش ها، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۸۵۵ هزار و ۷۷۶  پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۶۷ میلیارد تومان توسط خیرین استان  در ۷۰۰ آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شد.
موصلی یادآور شد: همچنین در این طرح،  تعداد ۸۰ هزار و ۹۸۵ بسته غذایی نیز با ارزشی بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان با همکاری نیک اندیشان تهیه و توزیع شد.
مدیر کل امداد فارس با اشاره به طرح افطاری ساده افزود: تعداد ۷۷۲  هزار و ۱۴۳ افطاری ساده در قالب بسته های غذایی و با ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
به گفته موصلی بخش بیشتری از این مشارکت در ۴۳۷ مرکر نیکوکاری که توسط خود مردم اداره می شود؛ انجام شده است.