همزمان با گرامیداشت روز ارتش انجام شد،

دیدار شهردار منطقه دو و همکاران با فرمانده محترم ارشد آجا در استان فارس

بامداد خبر: همزمان با گرامیداشت روز ارتش، دکتر محمد تولایی شیرازی، شهردار منطقه دو بهمراه معاونین و مسئولین با امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده محترم ارشد آجا در استان فارس دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر محمد تولایی شیرازی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت های بزرگ […]

بامداد خبر: همزمان با گرامیداشت روز ارتش، دکتر محمد تولایی شیرازی، شهردار منطقه دو بهمراه معاونین و مسئولین با امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده محترم ارشد آجا در استان فارس دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر محمد تولایی شیرازی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت های بزرگ مردان ارتش این روز را به فرمانده و کلیه پرسنل ارتش تبریک عرض نموده،  و بیان داشت که : ۲۹ فروردین ماه، تداعی گر آزادمردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی و یادآور ذکاوت و عنایت ویژه بناینگذار کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر و همیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان در کف اخلاص نهادند . برای کلیه این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون در سایه الطاف الهی و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و کیان مرزوبوم جمهوری اسلامی خواستار شد.
در ادامه این دیدار پیرامون موضوعات فی ما بین ارتش و شهرداری منطقه دو با هدف حل برخی مشکلات شهری برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان بحث و گفت و گو شد.
در پایان با اهدائ لوح یادبود از امیر ابوالقاسم رضایی توسط شهردار منطقه دو تقدیر و تجلیل بعمل آمد.