پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز جهانی قدس

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از جامعه دانشگاهی برای شرکت در راهپیمایی این یوم الله تاریخی، دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام اقدام هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، […]

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از جامعه دانشگاهی برای شرکت در راهپیمایی این یوم الله تاریخی، دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام اقدام هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری این روز تاریخی، را موجب خنثی شدن نقشه های شوم استکبار برای حذف نام فلسطین از نقشه جهان دانست.
در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:
وقوع انقلاب تاریخ ساز اسلامی در کشور عزیزمان ایران، بنیانی مستحکم بود که توانست سرفصل های تازه ای را به تاریخ جهان بیفزاید و از جمله این دستاوردها می توان نامگذاری عالمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را نام برد؛ انتخابی که با تلنگری روشن اندیشانه به اذهان عمومی نسبت به مظلومیت و حقانیت مردم ستمدیده فلسطین از سویی و تقویت نگاه وحدت گرایانه در مسلمانان سراسر جهان با هر نژاد و قومیت و ملیت، طی دهه های گذشته، مورد استقبال مسلمانان و آزادگان سراسر جهان قرار گرفته و هر ساله در این روز، صفوف به هم پیوسته آنان در سر دادن ندای اتحاد، گویای ماندگاری این حرکت تاریخی است.
اقدامی هوشمندانه به ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) که توانست نقشه های شوم استکبار برای حذف نام فلسطین از نقشه جهان را خنثی ساخته و جامعه جهانی را در برابر این توطئه افکنی دژخیمانه هوشیار سازد.
در آستانه فرا رسیدن این یوم الله تاریخی، بار دیگر یاد و خاطره رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشته و از جامعه فرهیخته دانشگاهیان دعوت می کنم با شرکت در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ندای حق طلبی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما روزه داران و مومنان در این ایام معنوی و پر برکت، فرا رسیدن این روز تاریخی را گرامی داشته و از درگاه خداوند، آزادی بیت المقدس از یوغ اشغالگران صهیونیست را آرزومندم.
دکتر سید وحید حسینی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز