جایزه اول جشنواره بین‌المللی کارتون لبخند دریای نووراسیسک در دست کارتونیست روزنامه عصر مردم ،

لبخند دریا به “احمدرضا سهرابی” رسید

بامداد خبر: احمدرضا سهرابی دیپلم افتخار و جایزه اول هفتمین جشنواره بین‌المللی کارتون لبخند دریای نووراسیسک روسیه را بدست آورد . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  در این دوره از جشنواره که با موضوع “همه گیری” برگزار شد ، احمدرضا سهرابی از ایران و ایگور سمیرنوف از روسیه به طور مشترک جایزه اول […]

بامداد خبر: احمدرضا سهرابی دیپلم افتخار و جایزه اول هفتمین جشنواره بین‌المللی کارتون لبخند دریای نووراسیسک روسیه را بدست آورد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  در این دوره از جشنواره که با موضوع “همه گیری” برگزار شد ، احمدرضا سهرابی از ایران و ایگور سمیرنوف از روسیه به طور مشترک جایزه اول و دیپلم افتخار و کارتونیست هایی از برزیل ، هلند ، آمریکا و کرواسی دیگر جوایز جشنواره را کسب نمودند .
دبیری و داوری چندین جشنواره بین‌المللی کارتون و دریافت بیش از ۵۰ جایزه ملی و جهانی از جمله جایزه اول جشنواره بین‌المللی “فکس برای صلح” ایتالیا ، “جایزه عالی” چین ، دیپلم افتخار روسیه ، جایزه برتر “سواد رسانه ای” اندونزی ، لوح تقدیر لیمرا برزیل ، جایزه اول جشن روزنامه نگاران جوان ایران ، جایزه اول مطبوعات خلیج فارس و همچنین چاپ آثار در کاتالوگ مسابقات و جشنواره های بین المللی پرتو پرتقال ( مطبوعات جهان ) آلکالای اسپانیا ، اومیای ژاپن ،‌ آیدین دوغان ترکیه ، تلویزیون اسلواکی ، کلانتان مالزی و LM چین از جمله افتخارات احمدرضا سهرابی در حوزه کارتون و مطبوعات است .
او هم اکنون با ۲۷ سال سابقه همکاری با مطبوعات ایران با عنوان کارتونیست با روزنامه های ایران و عصر مردم (شیراز) همکاری دارد .