تشکیل پرونده قضایی در پی مسمویت تعدادی از دانش آموزان در یکی از استخرهای شیراز

در پی مسمویت تعدادی از دانش آموزان در یکی از استخرهای شیراز، با اخذ شکایت شکات، پرونده قضایی تشکیل و مسئولین استخر به دادسرا فراخوانده می شوند. معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر گفت: پس از وصول خبر مسمویت ۱۵ دختر بچه ۶ تا ۱۰ ساله در حال آموزش شنا […]

در پی مسمویت تعدادی از دانش آموزان در یکی از استخرهای شیراز، با اخذ شکایت شکات، پرونده قضایی تشکیل و مسئولین استخر به دادسرا فراخوانده می شوند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر گفت: پس از وصول خبر مسمویت ۱۵ دختر بچه ۶ تا ۱۰ ساله در حال آموزش شنا در یکی از استخرهای شیراز بلافاصله در محل حاضر و با انتقال مصدومین به بیمارستان دستور تعطیلی استخر صادر گردید.

جمشید فرهادی بیان داشت بررسی اولیه حاکی از نقص در قسمت تأسیسات استخر بوده و ظاهراً کلر تزریق شده در آب استخر بیش از حد استاندارد بود است .

وی از پیگیری ادامه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد حادثه خبر داد و بیان داشت: با اقدام اولیه مربیان و حضور به موقع نیروهای اورژانس خطر رفع گردید و تعدادی از مصدومان در همان محل به صورت سرپایی درمان و ۱۰ نفر از دیگر از مصدومان به بیمارستان های شهید دستغیب و نمازی منتقل شدند که طبق آخرین خبر واصله ۹ نفر دیگر از مصدومان از بیمارستان ترخیص و تنها یک نفر در بیمارستان تحت درمان می باشد.

وی همچنین از صدور دستور تعطیلی استخر و اخذ شکایت اولیاء دانش آموزان خبر داد و افزود: مسئولین استخر برای ارائه توضیحات و روشن شدن ابعاد حادثه به دادسرا فراخوانده شده اند.