رئیس شورای شهر اسلامی در مراسم آغاز به کار فاز یک خط 2 قطار شهری شیراز:

بهره برداری زودتر از موعد مقرر

بامداد خبر:همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۲ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۱۳۴۱۰ میلیارد تومان به حوزه قطار شهری اختصاص یافت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این مراسم با حضور وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و […]

بامداد خبر:همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۲ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۱۳۴۱۰ میلیارد تومان به حوزه قطار شهری اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این مراسم با حضور وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، نمایندگان مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، شهردار کلانشهر شیراز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، معاون هماهنگ ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ، فرمانده سپاه فجر استان فارس، فرمانده انتظامی فارس و جمعی دیگر از مقامات مسئول با همراهی اصحاب رسانه در ایستگاه قهرمانان از خط دوم مجموعه قطارشهری شیراز برگزار شد.

رئیس شورای شهر اسلامی شیراز در ادامه این مراسم از پیشبرد پروژه های عمرانی زودتر از موعد مقرر تقدیر کرد.

مهدی طاهری در چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۲ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۱۳۴۱۰ میلیارد تومان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: فاز یک خط دوم مترو شیراز قرار بود در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد که به همت و تلاش شبانه روزی شهرداری شیراز زودتر از موعد مقرر انجام شد.

او خواستار حمایت و پشتیبانی دولت و وزیر کشور از پروژه قطارشهری و سایر تعهدات قانونی شد و اظهار داشت: با توجه به افتتاح زودهنگام این بخش از خط دوم مترو تقاضا داریم که به ما در تامین واگن های مورد نیاز کمک و مساعدت کنید.

طاهری با تقدیر از تمامی دست اندرکاران اجرای این پروژه افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا «ص»، سازمان حمل و نقل ریلی و همه پیمانکارانی که برای به ثمر نشستن این پروژه تلاش شبانه روزی داشتند، جهاد بزرگی را به منصه ظهور گذاشته و مجاهدت های آنان شایسته تقدیر است.