امام جمعه شیراز در مراسم آغاز به کار فاز یک خط 2 قطار شهری شیراز:

تسهیل دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ «ع»

بامداد خبر:همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۲ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۱۳۴۱۰ میلیارد تومان به حوزه قطار شهری اختصاص یافت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این مراسم با حضور وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و […]

بامداد خبر:همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۲ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۱۳۴۱۰ میلیارد تومان به حوزه قطار شهری اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این مراسم با حضور وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، نمایندگان مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، شهردار کلانشهر شیراز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، معاون هماهنگ ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ، فرمانده سپاه فجر استان فارس، فرمانده انتظامی فارس و جمعی دیگر از مقامات مسئول با همراهی اصحاب رسانه در ایستگاه قهرمانان از خط دوم مجموعه قطارشهری شیراز برگزار شد.

در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خواستار تسهیل دسترسی شهروندان و زائران به حرم مطهر شاهچراغ «ع» شد.

آیت الله لطف الله دژکام تسهیل راه های ارتباطی به سمت حرم مطهر را پراهمیت ارزیابی کرد و افزود: با گسترش خطوط مترو و اتصال آن به حرم مطهر شاهچراغ «ع»، مردم دسترسی آسان تری به بقاع متبرکه داشته و در روزهای جمعه و مناسبت های ویژه شاهد ترافیک کمتر و حضور پرشورتری از جامعه در آیین ها خواهیم بود.

وی در پایان مراتب قدردانی خود را از تمام خدمتگزارانی که در راستای آبادانی ایران اسلامی تلاش می کنند، اعلام کرد.