در آستانه دهه مبارک فجر

عملیات اجرایی ۱۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در نی ریزآغاز شد

بامداد خبر:در آستانه دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار فارس، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران استانی و محلی در شهرستان نی ریز آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیر کل راه و شهرسازی این استان، در […]

بامداد خبر:در آستانه دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار فارس، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران استانی و محلی در شهرستان نی ریز آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیر کل راه و شهرسازی این استان، در حاشیه مراسم آغاز این پروژه در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۵ هکتار اجرا خواهد شد و ساخت واحدهای مسکونی آن نیز به شکل دو طبقه طراحی شده است.
وی ادامه داد: در این فضای ۵۵ هکتاری، علاوه بر ساخت واحدهای مسکونی، مدرسه، درمانگاه، مسجد، فضای ورزشی و کلانتری نیز ساخته خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: در جریان اجرای این پروژه، چنانچه واریز وجه از سوی مردم به موقع انجام شود، عملیات اجرایی نیز به شکل مستمر و منظم ادامه خواهد داشت.
طالبان تصریح کرد: تاکنون در استان فارس ۴۳۳ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند که ثبت نام ۱۳۳ هزار و ۲۸۲ متقاضی نهایی شده است.
وی بیان کرد: همچنین برای سه هزار و ۳۹۵ واحد مسکونی پروانه ساخت اخذ شده و ۱۷ هزار و ۳۶۴ واحد نیز در مرحله فنداسیون قرار دارد.