شهردار منطقه یک شیراز:

اجرای عملیات گسترده روکش آسفالت معابر منطقه یک

بامداد خبر:شهردار منطقه یک شهرداری شیراز گفت: اجرای عملیات آسفالت با بیش از ۲۳۰۰۰ هزار مترمربع آسفالت در راستای بهبود زیرساخت‌های معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛عبدالصالح رستم زاده شهردار منطقه یک شیراز گفت: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و بهسازی […]

بامداد خبر:شهردار منطقه یک شهرداری شیراز گفت: اجرای عملیات آسفالت با بیش از ۲۳۰۰۰ هزار مترمربع آسفالت در راستای بهبود زیرساخت‌های معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛عبدالصالح رستم زاده شهردار منطقه یک شیراز گفت: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و بهسازی معابر سطح منطقه عملیات زیر سازی، لکه گیری، کانیوا گذاری و روکش آسفالت در محدوده منطقه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد در حال اجراست.
رستم زاده با اشاره به اینکه بر اساس اولویت‌ بندی های انجام شده و در راستای ساماندهی معابر، عملیات گسترده آسفالت در معابر منطقه از جمله کوچه۴خیابان اسد آبادی، کوچه۳ خیابان هدایت،کوچه ۱۱ خیابان ملاصدرا، کوچه۶۶ و ۷۰ پاسداران، کوچه۶ خیابان نیایش، کوچه ۱۰ خیابان زند، کوچه ۱۴خیابان مشیر غربی ،کوچه های ۱، ۲۹،۲۶،۲۴،۳خیابان قصرالدشت، کوچه ۱۱ خیابان ابیوردی در حال اجرا است.
شهردار منطقه یک با بیان اینکه عملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به صورت مستمر در سطح این منطقه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: معابر ، بلوارها و خیابان ها از مهمترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده روزمره شهروندان است که مناسب سازی مسیر ها و آسفالت با کیفیت معابر می تواند نقش مهم و ارزنده ای در ارتقاء رضایتمندی شهروندان داشته باشد.