پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز دانشجو؛

ترسیم مسیر آینده کشور از گذرگاه اندیشه، به دستان توانمند و گام های استوار دانشجویان

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، روز دانشجو را گرامی داشته و حضور جامعه دانشجویی بیش از ۱۰ هزار نفری در دانشگاه را مایه پویایی روزآمد جامعه دانست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام حضور دختران و پسران توانمند دانشجو […]

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، روز دانشجو را گرامی داشته و حضور جامعه دانشجویی بیش از ۱۰ هزار نفری در دانشگاه را مایه پویایی روزآمد جامعه دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام حضور دختران و پسران توانمند دانشجو در عرصه دانش اندوزی را امیدبخش فردای ایران دانست.
متن پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو بدین شرح است:
روز دانشجو از دیرباز و از سال های جوشش حرکت دانشجویی در مبارزه با استکبار و بیداد زمانه، مناسبتی ویژه در تقویت کشور عزیزمان یافته و این جایگاه ارزشمند، مرهون ذهن بیدار و اندیشه پویای جوانانیست که در دهه های گذشته، انقلابی جهانی را رقم زده و در این سال ها نیز وجودشان به مثابه نبض تپنده جامعه، همواره ترسیم گر حرکت رو به جلوی و پویایی روزآمد کشور بوده است.
جوانانی که مسیر آینده را از گذرگاه اندیشه پیموده و فردای وطن به دستان توانمند و گام های استوارتان رقم خواهد خورد.
خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز مفتخر است به حضور بیش از ۱۰ هزار فرزند شایسته که همواره پرچمدار افتخارات این مجموعه در عرصه های دانش، اخلاق و فرهنگ بوده و در وامداری به اسلاف اندیشمند خود که روزهایی درخشان را در این مجموعه رقم زدند، بی شک نامی نیک از این مجموعه به آیندگان تقدیم خواهند کرد.
با گرامیداشت شانزدهم آذر، روز دانشجو که مزین است به یاد و نام دانشجویان شهید، این مناسبت را به شما عزیزان دانشجوی دانشگاه که مایه افتخار و بالندگی این مجموعه هستید، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.
حضور ارزشمند شما دختران و پسران توانمند دانشجو در عرصه دانش اندوزی، امیدبخش فردای ایران عزیزمان است و امید است روزهای پرفروغ دانشجویی، ایامی پربرکت برای سال های حیات شما عزیزان باشد.
از شما فرزندان پویا و پرتلاش دانشجو می خواهم با همت گماردن در بهره مندی حداکثری از ایام خاطره انگیز دانشجویی، خود را با تمام توان به خصایص زیبنده علم و اخلاق مداری آراسته و ترسیم گر افق های روشن نظام سلامت باشید.
از خدای مهر و رحمت، سرافرازی، برکت روزافزون و سعادت همیشگی شما عزیزان را خواستار بوده و امیدوارم به مدد اندیشه والای شما فرزندان پرتوان ایران، همواره شاهد بالندگی این سرزمین در تمامی عرصه ها باشیم.
دکتر سید و حید حسینی/رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز