ضایعات فروشی های مرکز و اطراف شهر شیراز ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، جعفر طاهری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در بازدید میدانی از سایت ۲۸ هکتاری اختصاص یافته شهرداری شیراز، بر ضرورت استقرار متمرکز ضایعات فروشی های مرکز و اطراف شهر شیراز در این سایت تاکید کرد. طاهری در این بازدید که با حضور نمایندگانی از دادستانی، قرارگاه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، جعفر طاهری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در بازدید میدانی از سایت ۲۸ هکتاری اختصاص یافته شهرداری شیراز، بر ضرورت استقرار متمرکز ضایعات فروشی های مرکز و اطراف شهر شیراز در این سایت تاکید کرد.
طاهری در این بازدید که با حضور نمایندگانی از دادستانی، قرارگاه ساماندهی اتباع بیگانه، شورای اسلامی شهر، شهرداری شیراز و اتحادیه بازیافت مواد برگزار شد، از فرایند مزایده گذاری احداث این پروژه بزرگ خبر داد و افزود: پراکندگی ضایعات فروشی ها در جای‌جای شهر شیراز، زیبنده این کلانشهر فرهنگی نیست.
طاهری در پایان این بازدید، بر ضرورت تسریع در انجام توافقات فیمابین اتحادیه بازیافت مواد و شهرداری شیراز جهت احداث مجموعه ۱۰ هکتاری و ساماندهی مراکز بازیافت مواد در سطح شهر تاکید کرد.