عاملان ایجادمزاحمت برای خودروهای عبوری در “کوار” دستگیر شدند

بامداد خبر:فرمانده انتـظامی شهرستان کوار از دستگیری ۳ نفر از مخلان امنیت عمومی که به سمت خودروهای عبوری سنگ پرانی می‌کردند، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سرهنگ “سید رحمان هاشمی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  در پی اعلام خبری مبنی بر سنگ پرانی افرادی ناشناس به […]

بامداد خبر:فرمانده انتـظامی شهرستان کوار از دستگیری ۳ نفر از مخلان امنیت عمومی که به سمت خودروهای عبوری سنگ پرانی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سرهنگ “سید رحمان هاشمی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  در پی اعلام خبری مبنی بر سنگ پرانی افرادی ناشناس به سمت خودرهای عبوری  در  محور کوار- شیراز ، بلافاصله شناسایی و دستگیری افراد متخلف در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت مـوضوع، با تدابیر ویژه ماموران انتظامی با شگردهای خاص پلیسی و گشت‌زنی‌های نامحسوس موفق شدند در این خصوص ۳ متهم را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ هاشمی با بیان اینکه دستگیر شدگان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر پرتاب سنگ به سمت خودروهای در حال حرکت اقرار کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: برخورد با مخلان آسایش و امنیت عمومی به طور جدی ادامه دارد و پلیس با هرکسی که بخواهد با رفتار خود اقدام به تخلف و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کند، برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دستگیری عاملان آتش‌سوزی ارتفاعات جنگلی فیجان شهرستان ارسنجان

 

عاملان تیراندازی در شیراز دستگیر شدند