۸۰۰۰متقاضی نهضت ملی مسکن شیراز تامین زمین شدند

بامداد خبر:۸۰۰۰متقاضی نهضت ملی مسکن شیراز تامین زمین شدند و پروژه۸۰۰۰ واحدی شهرک دوران واقع در جنوب غرب شیراز به زودی وارد مرحله اجرایی می شود . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمودرضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: این پروژه درزمینی مجموعا به مساحت ۱۲۵ هکتار به صورت آپارتمانی تعریف […]

بامداد خبر:۸۰۰۰متقاضی نهضت ملی مسکن شیراز تامین زمین شدند و پروژه۸۰۰۰ واحدی شهرک دوران واقع در جنوب غرب شیراز به زودی وارد مرحله اجرایی می شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمودرضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: این پروژه درزمینی مجموعا به مساحت ۱۲۵ هکتار به صورت آپارتمانی تعریف شده و دارای طراحی منحصر به فرد با منظور کردن تمام خدمات شهری مورد نیاز در درون خود می باشد .
وی اضافه کرد: در شهر شیراز و صدرا مجموعا ۱۷۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که ۷۶ هزار نفر آنها تایید نهایی شده اند یا به عبارتی واجد شرایط واگذاری هستند .
مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت : ۱۸ هزار نفر از متقاضیان تا کنون در شهر جدید صدرا تامین زمین و تخصیص پروژه آنها انجام و عملیات اجرایی پروژه ها آغاز شده است .
طالبان تصریح کرد : مابقی متقاضیان در شهر شیراز در مرحله تامین زمین هستند که با مشکلات جدی روبرو هستیم .
دبیر شورای مسکن فارس خاطرنشان ساخت : متقاضیانی که پیامک واریز وجه دریافت کرده اند از زمان افتتاح حساب یک ماه مهلت دارند تا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال اولیه خود را واریز نمایند و در غیر این صورت رد درخواست خواهند شد و افراد دیکر جایگزین خواهند شد.