استقبال از نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز

آرمان وطن -شیراز- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت که با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنایع مرتبط با این صنعت در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شیراز از چهارشنبه سوم مهر آغاز به کار کرد، فردا به پایان می […]

آرمان وطن -شیراز- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت که با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنایع مرتبط با این صنعت در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شیراز از چهارشنبه سوم مهر آغاز به کار کرد، فردا به پایان می رسد. در این دوره بیش از ۱۰۵غرفه داخلی و ۴ غرفه خارجی از ۴ کشور جهان حضور دارند که در این میان ۵ غرفه داخلی شامل کنسرسیوم نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری و بسیج کارخانجات فارس و نخبگان علمی و پژوهشی به صورت ویژه حضور دارند.

مجری برگزاری این نمایشگاه که اعتقاد دارد نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری فارس در این حوزه است، می گوید: این نمایشگاه با حضور شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شده است.

«جواد مرادپور» با اشاره به این که شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار داده اند، اضافه می کند: شرکت های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را عرضه کرده اند.

 وی به جانمایی بیش از ۳ هزار متر مربع فضای سرپوشیده در این نمایشگاه اشاره می کند و می افزاید: رونق تولید، حمایت از فعالان داخلی صنعت نفت به ویژه سازندگان کالاها و تجهیزات نفتی و شرکت های اکتشاف تولید ایرانی و جذب سرمایه و انتقال فناوری مهم ترین رویکرد برگزاری این نمایشگاه بوده است.

مرادپور با بیان این که انجمن نفت ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی نفت ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران نیز در نمایشگاه حضور داشته اند، ادامه می دهد: جدیدترین بخش نمایشگاه امسال، اختصاص فضا به استارتاپ‌های نفتی و برگزاری جلسات تخصصی برای آنان است که با مدیریت و همکاری بخش های علمی و تحقیقاتی همراه شد.

مرادپور اضافه می کند: برای اولین بار به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع جهت ارائه نیازمندی های خارجی مرتبط با این نمایشگاه درزمینه تجهیزات، مواد اولیه و واسطه ای و .. اختصاص یافت.

به گزارش آرمان وطن، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز با همکاری دولت، بخش خصوصی و اهتمام شرکت مجری فروغ افکار بعد از ۲ سال توقف، مجددا برپا و با استقبال مخاطبان و متخصصان روبرو شد.