بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده گویم

بامداد خبر: تصادف شدید خودروی سواری در جاده گویم ، موجب کشته شدن یک نفر از سرنشینان شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۸ به همراه گروه امداد و نجات را […]

بامداد خبر: تصادف شدید خودروی سواری در جاده گویم ، موجب کشته شدن یک نفر از سرنشینان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۸ به همراه گروه امداد و نجات را ساعت ۳:۱۸ دقیقه بامداد یازدهم ابان ماه به جاده گویم رهسپار کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حین حرکت در بزرگراه ناگهان با محافظ بتی وسط جاده برخورد کرده بود که براثر این حادثه بدنه خودرو سواری کاملا متلاشی شده و سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده محبوس شده بود.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به سرنشین خانم محبوس شده را آغاز کردند.

آتش نشانان با تلاش فراون و در کوتاه ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند سپس سرنشین محبوس شده(یک نفر خانم جوان) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری پژو خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد این فرد براثر شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است.

نیروهای آتش نشانی در پایان خودرو را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند

روابط عمومی سازمان
آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز