با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیمارستان های نمازی و شهید رجایی؛

روند ارایه خدمات درمانی به مجروحان حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بررسی شد

بامداد خبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در بیمارستان های نمازی و حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریتهای جراحی شهید رجایی، از مجروحان حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عیادت کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، رییس دانشگاه صبح امروز به همراه رییس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه […]

بامداد خبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در بیمارستان های نمازی و حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریتهای جراحی شهید رجایی، از مجروحان حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عیادت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، رییس دانشگاه صبح امروز به همراه رییس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه در بیمارستان های نمازی و حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریتهای جراحی شهید رجایی حضور یافت و از مجروحان حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) عیادت کرد.
دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه روند درمانی مجروحان این حمله تروریستی ادامه دارد، افزود: با حضور تیم های پزشکی، روند خدمت رسانی به مجروحان در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریعتر پس از بهبودی کامل به آغوش خانواده بازگردند.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس، روند ارایه خدمات درمانی به مجروحان، وضعیت سلامت آنان را در گفت و گو با پزشکان و تیم های درمانی مورد بررسی قرار داد.
او همچنین با حضور بر بالین مجروحان حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) بستری در بیمارستان های نمازی و شهید رجایی، در خصوص نحوه دریافت خدمات درمانی گفت و گو کرد.