تقدیر از مأموران انتظامی دخیل در دستگیری تروریست حرم مطهر شاهچراغ (ع)

بامداد خبر:با حضور فرمانده انتظامی استان، رئیس کل دادگستری و دادستان شیراز از کارکنان یگان امداد شیراز که با درایت و شجاعت خود تروریست مسلح حرم مطهر شاهچراغ (ع) را مجروح و دستگیر کردند، به صورت ویژه تجلیل و قدردانی به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، روز گذشته حدود ساعت ۱۸ […]

بامداد خبر:با حضور فرمانده انتظامی استان، رئیس کل دادگستری و دادستان شیراز از کارکنان یگان امداد شیراز که با درایت و شجاعت خود تروریست مسلح حرم مطهر شاهچراغ (ع) را مجروح و دستگیر کردند، به صورت ویژه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، روز گذشته حدود ساعت ۱۸ و همزمان با نماز مغرب و عشاء، فردی تروریست مسلح با ورود به حرم مطهر شاه چراغ (ع) در شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد که در این حادثه تعدادی شهید و مجروح شدند.

این گزارش حاکیست؛ مأموران یگان امداد شهر شیراز بلافاصله پس از اطلاع یافتن از این موضوع، به محل حادثه اعزام و در یک اقدام شجاعانه این تروریست مسلح را مجروح و وی را دستگیر کردند.

در این راستا و با حضور فرمانده انتظامی استان فارس، رئیس کل دادگستری استان و دادستان شیراز از کارکنان یگان امداد شیراز که با درایت و شجاعت خود تروریست مسلح حرم مطهر شاهچراغ (ع) را مجروح و دستگیر کردند، به صورت ویژه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.