استاندارفارس در حاشیه بازدید از روستای محمودآباد:

آبادانی و خدمات رسانی به روستاهای اطراف شیراز ضروری است

بامداد خبر:نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به عدم الحاق روستاهای اطراف شیراز به محدوده شهری اظهار داشت: مقرر شده است روستاهای اطراف شیراز منطبق با طرح هادی مربوطه حفظ شوند؛ لذا عمران و آبادانی و خدمات رسانی به آنها هدف مدیریت ارشد استان می باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر محمدهادی […]

بامداد خبر:نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به عدم الحاق روستاهای اطراف شیراز به محدوده شهری اظهار داشت: مقرر شده است روستاهای اطراف شیراز منطبق با طرح هادی مربوطه حفظ شوند؛ لذا عمران و آبادانی و خدمات رسانی به آنها هدف مدیریت ارشد استان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر محمدهادی ایمانیه به منظور بازدید و پیگیری برنامه های عمرانی شهرک های اطراف شیراز با حضور در روستای محمودآباد قره چمن از نزدیک موارد مرتبط را بررسی کرد.

استاندار فارس در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از فرمانداری شیراز، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن استان روند اجرای طرح نهضت آسفالت معابر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ۲۳ روستای اطراف شیراز در بخش های مرکزی، سیاخ دارنگون و دشت ارژن با مساحت ۲۵۰ هزار متر شامل این طرح می شود که در مقایسه با سال گذشته بالغ بر ۲۰ برابر رشد داشته است.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به عدم الحاق روستاهای اطراف شیراز به محدوده شهری اظهار داشت: مقرر شده است روستاهای اطراف شیراز منطبق با طرح هادی مربوطه حفظ شوند؛ لذا عمران و آبادانی و خدمات رسانی به آنها هدف مدیریت ارشد استان می باشد.

وی از آب شرب، برق، گاز، مسجد، آموزش های فرهنگی و علمی، آسفالت معابر و فاضلاب بعنوان حوزه های مدنظر جهت عمران و آبادانی روستاها نام برد و افزود: طرح نهضت آسفالت معابر با همکاری فرمانداری شیراز، بسیج سازندگی استان و بنیاد مسکن درحال انجام است.