استاندار فارس:

بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص) شیراز یک پروژه ملی است

بامداد خبر: استاندار فارس در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص)، این مگاهاسپیتال را یک پروژه ملی معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر«محمدهادی ایمانیه» در این آیین ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان […]

بامداد خبر: استاندار فارس در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص)، این مگاهاسپیتال را یک پروژه ملی معرفی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر«محمدهادی ایمانیه» در این آیین ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص)، به عنوان یک پروژه ملی، نشان از فضای وحدت و یکرنگی در بین مسوولان استان فارس است.
او با قدردانی از امام جمعه شیراز و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر دستگاه های اجرایی استان به پاس همکاری و مشارکت در پیشرفت پروژه های فارس، از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی برای کمک به روند تسهیل خدمات در استان تشکر کرد و گفت: هجده نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، برای آبادانی فارس پای کار هستند.
استاندار فارس همچنین از دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز  و مسوولان دانشگاه به پاس تلاش شبانه روزی برای به ثمر نشستن پروژه های سلامت در شیراز و استان قدردانی کرد و گفت: توسعه و بهره برداری از پروژه های بزرگ سلامت در شیراز، نیاز اصلی مردم استان و کشور است.
دکتر ایمانیه گفت: با وجود اساتید ارزشمند و مجرب کودکان در بیمارستان های نمازی، شهید آیت الله دستغیب(ره) و مادر و کودک غدیر، نیاز به یک بیمارستان در حوزه کودکان در شیراز احساس می شد که بر همین اساس، ۴۰۰ تخت در بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص) به کودکان اختصاص یافته است.
او با اشاره به ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در شیراز اظهار کرد: درصد بالایی از بیماران  در بیمارستان های شیراز برای دریافت خدمات درمانی در رشته های مختلف به ویژه پیوند اعضا،  از سایر استان های کشور مانند مشهد، تهران، تبریز، اصفهان مراجعه می کنند که ضرورت دارد خدمات درمانی در فضاهای مطلوب و استاندارد توسعه یابد.
این آیین امروز، بیست و دوم مهر ۱۴۰۱، همزمان با میلاد فرخنده حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و با آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۴۰۰ تختخوابی حضرت محمد رسول الله(ص) در زمینی به مساحت ۵۷ هکتار برگزار شد.