آیت‌الله دژکام در آیین تکریم و معارفه شهردار شیراز:

شیراز به‌عنوان پیشانی آینده تمدن اسلامی مطرح شود

بامداد خبر: نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه ما مطالبه‌گر و درعین‌حال همکار شهرداری هستیم، گفت: قول می‌دهیم پای آرمان‌های بزرگ این شهر بایستیم و قطار شیراز را به حرکت دربیاوریم، چراکه این حرکت در شیراز تنها نمی‌ماند که حرکت همه ایران است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام […]

بامداد خبر: نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه ما مطالبه‌گر و درعین‌حال همکار شهرداری هستیم، گفت: قول می‌دهیم پای آرمان‌های بزرگ این شهر بایستیم و قطار شیراز را به حرکت دربیاوریم، چراکه این حرکت در شیراز تنها نمی‌ماند که حرکت همه ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در فارس در آیین تکریم و معارفه شهردار شیراز که با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: دیانت و پایبندی به قوانین و مقررات شهردار سابق شیراز مورد اذعان همگان قرار دارد و اصنافی با کارنامه‌ای قابل‌قبول در روز قیامت از عرصه خدمت در شهرداری به عرصه دیگری رفت.

وضعیت فعلی شیراز با پیشینه پرافتخار باید موردتوجه قرار گیرد. او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شیراز پیشینه‌ای بزرگ و افتخارآمیز و سنگین دارد، افزود: در بخش تاریخی این کلان‌شهر، با تمام تاریخ دوره اسلامی مواجه هستیم.

امام جمعه شیراز با تصریح بر این نکته که دوره افتخارآمیز پیش از اسلام نیز نباید نادیده گرفت، عنوان کرد: ما ایرانیان که موردتوجه پیغمبر اسلام بوده‌ایم، گذشته پرافتخاری قبل از اسلام هم داریم.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: به گذشته شهر افتخار می‌کنیم اما وضعیت فعلی شیراز با پیشینه پرافتخار باید موردتوجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس تأکید کرد: با این ادعای تاریخی نیاز به کار زیادی در شیراز داریم و توقع این است که شیراز به‌عنوان عروس شهرهای جهان اسلام و پیشانی آینده تمدن اسلامی مطرح شود؛ البته این کار یک آرمان محقق شدنی است که نیاز به کار دارد.

امام‌جمعه شیراز به تدوین برنامه پنج‌ساله شهرداری شیراز هم اشاره و بیان کرد: شهردار مدیر این جریان است و دیگران باید کمک کنند و در این مسیر نقش ویژه‌ای برای نمایندگان مردم در مجلس تعریف شود.

قول می‌دهیم پای آرمان‌های بزرگ این شهر بایستیم و قطار شیراز را به حرکت دربیاوریم

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه ما مطالبه‌گر و درعین‌حال همکار شهرداری هستیم، عنوان کرد: قول می‌دهیم پای آرمان‌های بزرگ این شهر بایستیم و قطار شیراز را به حرکت دربیاوریم، چراکه این حرکت در شیراز تنها نمی‌ماند که حرکت همه ایران است.