نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

شهردار جدید شیراز توان ایجاد وحدت بین شورای اسلامی و مدیران اجرایی استان فارس را دارد

بامداد خبر: نماینده مردم شیراز در مجلس با تصریح بر این نکته که شهردار و هنر شهرداری ایجاد وحدت بین اعضای شورا و مدیران اجرایی استان است، گفت: شهردار جدید شیراز توان این وحدت را دارد و شورای اسلامی شهر باید مطالبه‌گر باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، علی‌رضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز […]

بامداد خبر: نماینده مردم شیراز در مجلس با تصریح بر این نکته که شهردار و هنر شهرداری ایجاد وحدت بین اعضای شورا و مدیران اجرایی استان است، گفت: شهردار جدید شیراز توان این وحدت را دارد و شورای اسلامی شهر باید مطالبه‌گر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، علی‌رضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه شهردار شیراز که با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی انصافاً در تأمین امنیت شهر شیراز و فارس تلاش بسیار خوبی داشتند.
او با بیان اینکه شهردار سابق شیراز اقدامات خوبی طی زمان تصدی انجام داد، افزود: هدف از جابجایی‌ها به کمال رسیدن است،شهرداری مجموعه‌ای مردمی است که می‌تواند در رضایتمندی حداکثر نقش را در شهر داشته باشد.
به گفته پاک‌فطرت؛ پیگیری تأمین آب پایدار برای شهر شیراز و فارس از خلیج ‌فارس، اجرایی شدن انتقال لوله سوخت و انرژی و اجرایی شدن پروژه راه‌آهن شیراز به بوشهر در شش نقطه توسط شش پیمانکار از اقداماتی است که نمایندگان شیراز به جد آن را دنبال کرده‌اند.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوختی که امروز به شیراز وارد می‌شود، توسط تانکرهای نفت‌کش حمل می‌شود که بحران‌زا و خطرناک است و امید است با افتتاح این لوله مشکل حمل سوخت هم حل شود.
او با بیان اینکه پروژه راه‌آهن شیراز به بوشهر در شش نقطه توسط شش پیمانکار در حال عملیات اجرایی است، گفت: این پروژه امروز مشکل مالی ندارد و امید است ظرف سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
عضو پارلمان ملی از استاندار فارس و نمایندگان استان که موجب شدند تا پروژه‌های بزرگ با همدلی در دستور کار قرار گیرد، تقدیر کرد.
پاک‌فطرت با تصریح بر این نکته که شهردار و هنر شهرداری ایجاد وحدت بین اعضای شورا و مدیران اجرایی استان است و شهردار جدید شیراز این توان را دارد، تأکید کرد: شورای اسلامی شهر باید مطالبه‌گر باشد.
او اضافه کرد: در کمربندی جنوبی سال‌ها لاک‌پشتی حرکت کرده‌ایم و شاهد تلفات زیادی بوده‌ایم که اکنون باید ساماندهی شود.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که ارتفاعات را نباید رها کرد، خواستار ساماندهی و حفظ باغ‌های شیراز به‌ویژه گروه یک شد.
پاک‌فطرت خواستار مهندسی ارزش و کاهش هزینه‌ها شد.