از شرکت آب و فاضلاب شیراز برای ارائه خدمات بی شائبه به ایثارگران تقدیر شد

بامداد خبر:آبفا شیراز مشعل دار ارائه خدمات به ایثارگران / از شرکت آب و فاضلاب شیراز برای ارائه خدمات بی شائبه به ایثارگران تقدیر شد. در گردهمایی مشاورین امور ایثارگران وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی استان فارس که با حضور محمد هادی ایمانیه، استاندارفارس و جمعی از مشاورین وزرا و مسئولان هماهنگی امور ایثارگران برگزار شد […]

بامداد خبر:آبفا شیراز مشعل دار ارائه خدمات به ایثارگران / از شرکت آب و فاضلاب شیراز برای ارائه خدمات بی شائبه به ایثارگران تقدیر شد.

در گردهمایی مشاورین امور ایثارگران وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی استان فارس که با حضور محمد هادی ایمانیه، استاندارفارس و جمعی از مشاورین وزرا و مسئولان هماهنگی امور ایثارگران برگزار شد از مدیر عامل آبفا شیراز به پاس اقدامات صورت گرفته در راستای خدمات به ایثارگران تقدیر گردید.
در این گردهمایی، لوح تقدیری با امضا رضا رحیمی نسب، مدیر کل امور لوایح مجلس و دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران و
سید یعقوب مرادی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی در امور ایثارگان وزرات نیرو توسط استاندار فارس به بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اهدا شد.
همچنین با اهدا لوح تقدیر از سوی رضا رحیمی نسب، مدیر کل امور لوایح مجلس و دبیرشورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، از فرزاد کرمی مشاورمدیر عامل و مسئول هماهنگی در امور ایثارگران شرکت آبفا شیراز نیز برای تلاش و جدیت در ارائه خدمات بی شائبه به ایثارگران تجلیل گشت.