سه کشته و زخمی در تصادف شدید پلیس راه شیراز سپیدان

بامداد خبر :برخورد شدید خودرو سواری با برج نوری حاشیه جاده پلیس راه شیراز سپیدان، دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این حادثه ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته ۳۰ مرداد ماه رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵و اطلاع رسانی این […]

بامداد خبر :برخورد شدید خودرو سواری با برج نوری حاشیه جاده پلیس راه شیراز سپیدان، دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این حادثه ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته ۳۰ مرداد ماه رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به سمت محل حادثه حرکت کردند.

براساس گزارش این حادثه: یک دستگاه خودرو سواری سمند در هنگام حرکت به شدت با پایه برج نوری حاشیه جاده برخور کرده بود.

شدت این حادثه به حدی بود که یکی از سرنشینان از خودرو به بیرون پرتاب شده و در دم جان باخته بود و دو سرنشین دیگر در وضعیت وخیمی در اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار بودند.

نیروهای آتش نشانی پس از قطع جریان برق وسیله نقلیه، با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

تیم امداد و نجات با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، دو سرنشین مرد گرفتار در خودرو سواری را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو خارج کرده و آنها را برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد، یک نفر از افراد مذکور به علت شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان باخته است و دیگر سرنشین که دچار مصدومیت شدیدی شده بود به سرعت به مراکز درمانی انتقال یافت.

گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی در پایان، وسیله نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.