شریعتمداری در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر پاوه:

۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال افتتاح می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس تعهد وزارت راه و شهرسازی تا پایان امسال ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.  محمد  شریعتمداری ” امروز پنجشنبه ۲۸ شهریور ،  در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر پاوه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون در سطح کشور ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس تعهد وزارت راه و شهرسازی تا پایان امسال ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

 محمد  شریعتمداری ” امروز پنجشنبه ۲۸ شهریور ،  در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر پاوه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون در سطح کشور ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام وجود دارد که براساس اعلام وزیر راه و شهرسازی تا پایان امسال ساخت این تعداد واحد به اتمام می رسد و آز آن ها  بهره برداری خواهد شد.
وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال آینده ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح مسکن امید طراحی و اجرا می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : این تعداد واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرها ، با همکاری شرکت‌های مهندسی مختلف به خصوص شرکت‌های تعاونی که نقش مهمی در ساخت مسکن دارند، احداث می شود.
شریعتمداری  به افتتاح ۱۹۲ واحد مسکونی از تعاونی مسکن مهر شهر پاوه نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه در مجموع ۴۰۲ واحد است که امروز ۱۹۲ واحد آن افتتاح شد و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد :  ۱۶ میلیارد تومان برای ساخت ۱۹۲ واحد مسکن مهر پاوه هزینه شده است و  این پروژه تا سال ۹۲ تعطیل بود و  با همت استاندار و مسئولان محلی ساخت این پروژه از سر گرفته شد و اکنون شاهد افتتاح بخشی از این واحدها هستیم.
وی تصریح کرد : زیرساخت های لازم برای ساخت ۶۰۰ واحد مسکن مهر جدید در پاوه وجود دارد و در صورت داشتتن متقاضی می‌توانیم این واحدها را نیز احداث و واگذار کنیم اما فعلا متقاضی نداریم.
گفتنی است محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای افتتاح چند طرح تولیدی و عمرانی به استان کرمانشاه سفر کرده در اولین برنامه خود صبح پنجشنبه وارد شهرستان پاوه شد و با حضور در یادمان شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با امام این شهر نیز دیدار و گفت و گو نمود.