برای نخستین بار در کشور،

برگزاری دوره آموزشی مداخلات درمانی دستی در طب ایرانی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بامداد خبر:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آغاز نخستین دوره آموزشی مداخلات درمانی دستی در طب ایرانی در کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: این دوره با همکاری معاونت درمان، معاونت آموزشی دانشگاه […]

بامداد خبر:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آغاز نخستین دوره آموزشی مداخلات درمانی دستی در طب ایرانی در کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: این دوره با همکاری معاونت درمان، معاونت آموزشی دانشگاه و اساتید هیات علمی عضو گروه طب ایرانی، با هدف ارایه خدمات استاندارد طب سنتی و جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و فاقد صلاحیت لازم برگزار می شود.

او با بیان اینکه این دروه با حضور ۳۰ پزشک دارای پروانه نظام پزشکی در شیراز و شهرستان های استان فارس آغاز شده است، افزود: این پزشکان در مدت دو ماه، آموزش های لازم را دریافت کرده و پس از شرکت و قبولی در آزمون های پایانی، مجوز فعالیت در این زمینه را به مدت چهار سال کسب می کنند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پزشکان متخصص طب ایرانی و پزشکان عمومی دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صلاحیت فعالیت در زمینه طب سنتی را دارند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده افراد فاقد صلاحیت لازم، موضوع را از طریق سامانه های ۱۸۱۹ و ۱۹۰ گزارش دهند.