۵۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خانگی و کارگاهی قاچاق در استان مرکزی کشف شد

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان مرکزی، سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: ارزش این دستگاه‌ها ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این مدت، هشت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند. وی بیان کرد: به منظور پیشگیری از استفاده غیرقانونی از انرژی […]

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان مرکزی، سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: ارزش این دستگاه‌ها ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این مدت، هشت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی بیان کرد: به منظور پیشگیری از استفاده غیرقانونی از انرژی گران بهای برق، با تعامل فراگیر با اداره برق استان مرکزی، مبارزه با فعالیت غیرقانونی در استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق، در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: پلیس بر اساس قانون، با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور، برخورد قاطع کرده و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای امنیت جامعه بهره خواهد برد.

پسر بچه ۱۰ ساله در خنداب غرق شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پسربچه ای ۱۰ ساله هنگام شنا در یک استخر خاکی در شهرستان خنداب غرق و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

سرهنگ «محمود خلجی» افزود: این پسربچه اهل شهرستان اراک بود که به همراه خانواده به منظور تفریح به یکی از روستاهای شهرستان خنداب سفر کرده بود و در هنگام شنا در استخر خاکی در این محل غرق و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

۹۵ معتاد متجاهر در شهرستان اراک دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۹۵ معتاد متجاهر در راستای مبارزه هدفمند با موادمخدر و به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و روانی در جامعه در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ «علیرضا معیریان» افزود: طرح پاک سازی نقاط آلوده با بکارگیری تمام توان اجرایی انتظامی با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان اراک اجرا شد و افراد دستگیر شده به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

۱۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق در شازند کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ۱۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق در ۲ عملیات جداگانه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: این تعداد سیگار قاچاق در حین گشت زنی و کنترل مسیرهای ارتباطی شهرستان شازند از ۲ دستگاه خودرو سواری به دست آمد و در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.