غلامحسین فروزان شهردار زرقان:

۳۲ پروژه شهری از سال ۹۶ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط شهرداری به مردم زرقان تقدیم شده است

بامدادخبر– همزمان با هشتاد و دومین سالروز افتتاح شهرداری زرقان، ۹ پروژه شهری به بهره برداری رسید. «غلامحسین فروزان»شهردار زرقان با تاکید بر اینکه سعی شده اعتبارات به صورت متوازن شکل گیرد، تاکید کرد: پیشرفت ۵۰ درصدی زورخانه «جانباز بهارلو» را شاهد هستیم و امروز بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر زرقان ریخته […]

بامدادخبرهمزمان با هشتاد و دومین سالروز افتتاح شهرداری زرقان، ۹ پروژه شهری به بهره برداری رسید.

«غلامحسین فروزان»شهردار زرقان با تاکید بر اینکه سعی شده اعتبارات به صورت متوازن شکل گیرد، تاکید کرد: پیشرفت ۵۰ درصدی زورخانه «جانباز بهارلو» را شاهد هستیم و امروز بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر زرقان ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز همزمان هفت پروژه به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: پروژه های میدان استاد شهریار، استخر، سالن چند منظوره، پارک فرهنگ و هنر و بولوار «دودج» از نمونه این پروژه هاست و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار این هفت پروژه بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به میمنت هشتاد و دومین سالروز افتتاح شهرداری زرقان، پروژه های مختلفی به مردم تقدیم شده است، اضافه کرد: پردیس سینمایی زرقان کمتر از چهار ماه آینده افتتاح می شود.

«عنایت الله رحیمی» استاندار فارس با اشاره به اینکه یاد و نام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل (ره) را گرامی می داریم، افزود: تلاش مسئولین شهری زرقان به بار نشسته است و شهروندان از این تلاش ها بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان زرقان با داشتن مردمی متدین زبانزد مردم کشور بوده اند، اظهار کرد: مردم این شهر با روحیه تدین توانسته اند نام این شهرستان را گرامی بدارند.

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما این باور را داریم که مسئولین برای خدمت و حل مشکلات امور مردم، پای در عرصه مسئولیت می گذارند، افزود: مسئولیت در نظام اسلامی، تفاوت ویژه ای با سایر نظام های جهان دارد و نگاه مسئولین در نظام اسلامی باید بر اساس عمق اعتقاد و صادقانه و همچنین بر گرفته از آموزه های دینی باشد و هرچه بر این اساس باشد، خداوند به آنان اجر می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه نگاه به مسئولیت، ریاست و اربابی به مردم نیست، همه بخش های مختلف، بر مبنای خدمت به مردم پای به خدمت می گذارند، اظهار کرد: هرچه در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم توشه ای برای یوم الحسره خواهد بود.