۳۰ میلیارد ریال کمک در شور عاطفه‌های استان مرکزی جمع‌آوری شد

 اراک– قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در مراسم شور عاطفه‌ها که در مدرسه استعدادهای درخشان علامه حلی اراک برگزار شد با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار داشت: شور عاطفه‌ها در دو مرحله یک بار در شهریورماه و بار دیگر در مهرماه برگزار که در مرحله نخست ۳ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و در میان دانش‌آموزان […]

 اراک– قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در مراسم شور عاطفه‌ها که در مدرسه استعدادهای درخشان علامه حلی اراک برگزار شد با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار داشت: شور عاطفه‌ها در دو مرحله یک بار در شهریورماه و بار دیگر در مهرماه برگزار که در مرحله نخست ۳ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و در میان دانش‌آموزان با بضاعت مالی ضعیف توزیع شد.

وی افزود: کمک‌هایی که در قالب شور عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌شود در همان آموزشگاه و بنا به تشخیص مدیر مدرسه برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آن مدرسه ضمن حفظ کرامت و عزت نفس دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه ۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند تصریح کرد: خوشبختانه با جمع‌آوری کمک‌ها در سال تحصیلی جدید توانستیم ۳۰ هزار جلد دفتر بین دانش‌آموزان تحت حمایت تقسیم کنیم.

موسی‌نژاد بیان کرد: با همکاری یکی از بانک‌های استان هم بسته‌های کامل نوشت‌افزار تهیه و دراختیار دانش‌آموزان تحت حمایت قرار گرفت.

وی ادامه داد: نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و دستگیری از محرومان از فرهنگ‌های ارزشمند جامعه اسلامی بوده و باید این فرهنگ را در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه مدارس مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی عنوان کرد: سن کودکی و نوجوانی بهترین فرصت برای پذیرش چنین کارهای حسنه بوده و مدارس بهترین فضا را برای ترویج این سنت حسنه دارند.

موسی‌نژاد افزود: امیدواریم که با نهادینه‌سازی این فرهنگ دیگر شاهد دغدغه هیچ دانش‌اموزی برای تامین لوازم‌التحریر و مایحتاج تحصیلی نباشیم.