گردهمایی هواداران مردمی آیت الله رئیسی در شیراز با حضور سردار لیالی برگزار شد

بامدادخبر– جمعی از هواداران مردمی آیت الله رئیسی در شیراز در محل ستاد انتخابات ریاست جمهوری ایران ما گرد هم آمدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ،سردار رحیم لیالی، رئیس ستاد انتخابات مردمی آیت الله رئیسی در این گردهمایی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خطبه ۱۳۱ نهج البلاغه امام علی بلندترین و […]

بامدادخبرجمعی از هواداران مردمی آیت الله رئیسی در شیراز در محل ستاد انتخابات ریاست جمهوری ایران ما گرد هم آمدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ،سردار رحیم لیالی، رئیس ستاد انتخابات مردمی آیت الله رئیسی در این گردهمایی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خطبه ۱۳۱ نهج البلاغه امام علی بلندترین و ارزشمندترین منشور حاکمیت در این خطبه تبیین شده و می فرمایند خدایا تو میدانی برای منفعت خودم دنبال حاکمیت نیستم و چهار وظیفه اصلی حاکمیت را عنوان می کنند که منشور حاکمیت دینی است.
هم رزم شهید قاسم سلیمانی افزود: ماهیت نظام اسلامی ما مانند ماهیت الهی بود و در سال ۵۷ تمام جریانات سیاسی همه حول محور یک اندیشه جمع شدند و این انقلاب بزرگ الهی شکل گرفت.
وی اضافه کرد: در دومین مرحله نظام اسلامی باید به ۱۶ وظیفه اساسی برای حاکمیت عمل کنیم که کلام و منشور امام علی (ع) و آیه ۴۱ سوره حج در آن نمود دارد.
سردار لیالی تاکید کرد: ۵۱ درصد مردم به آیت الله رئیسی در انتخابات پیش رو نگاه مطلوب دارند و افکار عمومی از ما سبقت گرفته و در کوی و برزن در پویش مردمی حضور، بررسی نشان می دهد مردم به آیت الله رئیسی تمایل دارند.
وی ادامه داد: شورای نگهبان وظیفه قانونی خود را در این دوره انجام داده است و مطالبه جامعه را در تایید صلاحیت ها انجام داده است و تشکیل ستاد ایران ما، اقدام موثری در انتخابات پیش رو بوده است.
سردار لیالی تاکید کرد: انتخابات ۱۴۰۰ آغاز حرکتی برای بیانیه گام دوم انقلاب است و مردم دنبال یک مدیر اجرایی کارآمد برای کشور هستند که آیت الله رئیسی می تواند نقش مطلوبی در این عرصه داشته باشد.