گردهمایی بزرگ فعالان عرصه مد و لباس در تالار وحدت

طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس کشور روز چهارشنبه دوم بهمن ماه در تالار وحدت تهران گرد هم آمده و به گفت و گو و تبادل نظر می پردازند.  در آستانه برگزاری نهمین  جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر؛ چهارشنبه دوم بهمن ماه تالار وحدت تهران میزبان هشتمین همایش سالانه طراحان و تولید کنندگان مد […]

طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس کشور روز چهارشنبه دوم بهمن ماه در تالار وحدت تهران گرد هم آمده و به گفت و گو و تبادل نظر می پردازند.

 در آستانه برگزاری نهمین  جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر؛ چهارشنبه دوم بهمن ماه تالار وحدت تهران میزبان هشتمین همایش سالانه طراحان و تولید کنندگان مد و لباس کشور است.

در این همایش که با حضور سیده مرضیه شفاپور، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دکتر ذوالقدر نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این حوزه و طراحان و تولید کنندگان کشورمان برگزار می‌شود، دست اندرکاران حوزه مد و لباس کشور به گفت وگو و تبادل نظر در خصوص مهم ترین مباحث این حوزه می پردازند. تجلیل از جمعی از فعالان عرصه مد و لباس و رونمایی از سومین کتاب ملی مد و لباس ایران از دیگر بخش های این مراسم است.

هشتمین همایش سالانه طراحان و تولید کنندگان مد و لباس کشور از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و کارگروه ساماندهی مد و لباس از تمام فعالان این عرصه برای حضور در این مراسم دعوت به عمل اورده است.