غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

گرانی‌های کنونی هیچ توجیهی ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه گرانی‌های کنونی هیچ توجیهی ندارد جزء یله و رها ماندن بازار، گفت: برخورد شدید با دلالان و سودجویان و حتی برخی کارخانجات دولتی تولیدکننده اقلام خوراکی همچون لبنیات ضرورت دارد. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با انتقاد از افزایش تدریجی قیمت اقلام خوراکی باوجود ثابت شدن قیمت دلار، گفت: […]

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه گرانی‌های کنونی هیچ توجیهی ندارد جزء یله و رها ماندن بازار، گفت: برخورد شدید با دلالان و سودجویان و حتی برخی کارخانجات دولتی تولیدکننده اقلام خوراکی همچون لبنیات ضرورت دارد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با انتقاد از افزایش تدریجی قیمت اقلام خوراکی باوجود ثابت شدن قیمت دلار، گفت: علیرغم ثبات قیمت ارز و بالا نرفتن قیمت سوخت، عده‌ای بی‌توجه به فشارهای وارده به مردم در پی تحریم همچنان خون مردم را می‌مکند به همین دلیل افزایش قیمت‌ها به طور تدریجی ادامه دارد.

گرانی‌های کنونی هیچ توجیهی ندارد جزء یله و رها ماندن بازار

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته سالی یک الی دو مرتبه قیمت کالاها به ویژه اقلام خوراکی افزایش پیدا می‌کرد اما اکنون هرچند روز یکبار شاهد این اتفاق خانمان‌سوز هستیم، افزود: اتفاق جدیدی به لحاظ اقتصادی و سیاسی در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای که دلیلی بر ادامه گرانی‌ها در ایران باشد رخ نداده است به‌همین دلیل گرانی‌های کنونی هیچ توجیهی ندارد جزء یله و رها ماندن بازار.

وی با اشاره به اینکه کشور به ثبات رسیده و توانسته دیواره عظیمی از تحریم را بشکند اما سودجویان و ادامه بی‌نظارت کار را خراب کرده است، اضافه کرد: علاوه‌بر ضرورت افزایش نظارت بر بازار تولید و توزیع باید با فرهنگ‌سازی ولع خرید را از مردم ستاند تا در مواقع گرانی اقدام به خرید نکنند.

علاوه‌بر ضرورت افزایش نظارت بر بازار تولید و توزیع باید با فرهنگ‌سازی ولع خرید را از مردم ستاند تا در مواقع گرانی اقدام به خرید نکنند

برخورد با کارخانجات دولتی تولیدکننده اقلام خوراکی همچون لبنیات

جعفرزاده ایمن‌آبادی با تاکید بر اینکه دولت باید جلوی پس‌لرزه‌های افزایش قیمت‌ها را پس از ثبات قیمت دلار و ارز بگیرد، عنوان کرد: برخورد شدید با دلالان و سودجویان و حتی برخی کارخانجات دولتی تولیدکننده اقلام خوراکی همچون لبنیات ضرورت دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس معتقد است مسئولان نباید نسبت به سرنوشت مردم بی‌تفاوت باشند چراکه مردم از وضع اقتصادی، ناراحت و عصبانی بوده لذا باید در جهت رفع دغدغه‌های آن‌ها قدم‌های جدی‌تری برداشته شود.